دور دنیا

سیگنال عربی در بازار ارز/ قیمت دینار عراق و لیر ترکیه بالا رفت

کدخبر: ۶۳۱۹۷۸
اقتصادنیوز: بازار ارز در نخستین روز هفته شاهد روند افزایشی قیمت‌ها نسب به دو روز پیش بوده است؛ قیمت ریال عمان امروز بیشترین میزان و قیمت دینار عراق کمترین میزان افزایش را به خود اختصاص دادند.
سیگنال عربی در بازار ارز/ قیمت دینار عراق و لیر ترکیه بالا رفت

به گزارش اقتصادنیوز، سفر زمینی به کشورهای همسایه همواره یکی از انتخاب‌های اصلی بسیاری از ایرانیان برای گذران اوقات فراغت در ایام نوروز است؛ انتخابی که فارغ از جنبه‌های اقتصادی و مقرون به صرفه بودن؛ زیبایی و خاطره‌انگیز بودن سفر را دو چندان می‌کند.

طبق اعلام رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری، امکان سفر با اتوبوس به کشورهای همسایه در نوروز 1403 هم برای ایرانیال فراهم است. به گفته احمدرضا عامری، در حال حاضر بلیت اتوبوس برای مسیر کشورهای افغانستان، ترکیه، ارمنستان، گرجستان و عراق فعال است و مردم می‌توانند نسبت به خرید بلیت اتوبوس برای این مسیرها اقدام کنند که البته نرخ بلیت برای مسیرها هم از نرخ‌های مصوب تبعیت می‌کند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به تجربه سفری زمینی به یکی از این کشورهای اطراف ایران را دارید؛ بهتر است از آخرین قیمت ارز این کشورها در بازار با خبر شوید.

قیمت دینار عراق امروز 12 اسفند 1402

امروز قیمت دینار عراق در معاملات بازار ارز تهران روند صعودی را در پیش گرفت و با تجربه رشد یک تومانی نسبت به دو روز گذشته؛ 45 تومان خرید و فروش شد. این در حالی‌ست که هر دینار عراق در پایان معاملات هفته پیش ثبات را در پیش گرفته بود.

خبر مرتبط
قیمت یورو، دلار و درهم امروز شنبه 12 اسفند 1402/ یورو کاهشی شد +جدول

اقتصادنیوز: ایورو در صرافی ملی، امروز به ۴۶,۴۹۱ (چهل و شش هزار و چهارصد و نود و یک ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۸ درصدی داشته است.

قیمت لاری گرجستان در بازار ارز امروز

معاملات بازار ارز تهران در حالی امروز به پایان رسید که هر لاری گرجستان 22,530 تومان قیمت خورد؛ نرخی که در مقایسه با دو روز گذشته؛ 320 تومان رشد داشته است.

هر لاری گرجستان هفته گذشته را صعودی و با قیمت 22,210 تومان به پایان رسانده بود.

درام ارمنستان

نرخ امروز درام ارمنستان

امروز درام ارمنستان در پایان معاملات بازار ارز تهران روند صعودی را در پیش گرفت و با تجربه افزایش قیمت دو تومانی نسبت به پنجشنبه 10 اسفند 1402؛ 147 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

همچنین نرخ برابری درام ارمنستان با دلار آمریکا در بازار امروز 404.7 بود؛ نرخی که روز گذشته در بازار ارز تهران به 405 رسیده بود.

قیمت لیر ترکیه امروز ۱۲ اسفند

امروز همچنین هر لیر ترکیه در بازار ارز تهران 1890 تومان ارزش گذاری شد؛ نرخی که در مقایسه با روز پایانی هفته گذشته، 20 تومان رشد را تجربه کرده است.

آخرین نرخ منات آذربایجان در بازار

معاملات امروز در حالی برای هر منات آذربایجان به اتمام رسید که به مانند سایر نرخ ها در بازار ارز تهران صعود را در پیش گرفته بود و با تجربه افزایش قیمت 500 تومانی نسبت به دو روز گذشته؛ 34,890 تومان مبادله شد.

قیمت درهم امارات در بازار

قیمت درهم امارات هم به مانند دینار عراق در بازار امروز تهران صعود را در پیش گرفت و با تجربه افزایش محسوسی که داشت؛ به کانال 16 هزار تومان وارد شد. هر درهم امارات با تجربه افزایش150 تومانی نسبت به دو روز گذشته؛ 16,140 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

درهم

قیمت ریال عمان امروز ۱۲ اسفند

امروز همچنین هر ریال عمان در بازار ارز  سیر صعودی را تجربه کرد و 154,610 تومان معامله شد تا رشد 2360 تومانی را به نام خود ثبت کرده باشد. این در حالیست که ریال عمان هفته گذشته را با روند نزولی به پایان رسانده و 152,250 تومان معامله شده بود.

همچنین نرخ برابری هر ریال عمان با دلار آمریکا در بازار امروز 2.60 است که نسبت به روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

بازار ارز تهران امروز را با شیب صعودی آغاز کرد و به پایان رساند تا بیشترین افزایش قیمت به ترتیب به نام ریال عمان و منات آذربایجان ثبت شود و کمترین میزان رشد را هم دینار عراق و درام ارمنستان به خود اختصاص دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید