فایل‌های سبز و قرمز از لیست فروش ملک ناپدید شدند ؛

معرفی رکوردار افزایش قیمت مسکن مناطق تهران +جدول

کدخبر: ۳۹۸۷۳۷
اقتصادنیوز : بررسی رشد قیمت مسکن در مناطق مختلف پایتخت نشان می دهد منطقه ۱۱ که در دی ماه با ۵.۶۹ درصد رشد منفی در جایگاه اول کاهش قیمت قرار داشت در بهمن ماه با رشد 16.12 درصدی قیمت ها رکورد دار افزایش قیمت شده است .
معرفی رکوردار افزایش قیمت مسکن مناطق تهران +جدول

 به گزارش اقتصادنیوز ، بررسی رشد قیمت مسکن در مناطق مختلف نشان می دهد  منطقه ۱۱ که در دی ماه  با ۵.۶۹ درصد رشد منفی در جایگاه اول کاهش قیمت قرار داشت در بهمن ماه با رشد 16.12 درصدی قیمت ها رکورددار افزایش قیمت می شود .همچنین منطقه 12 که بیشترین رشد قیمت را در دی ماه  تجربه کرده بود در بهمن ماه با کاهش 7.37 درصدی در رتبه نخست بیشترین کاهش قیمت در میان مناطق تهران قرار می گیرد .

پس از منطقه 11 ،منطقه 4 با 14.4درصد ،منطقه 22 با 8.78 درصد ،منطقه 14 با 6.43درصد ،منطقه 8 با5.71 درصد و منطقه 5 با 5.29 درصد بیشترین افزایش قیمت را در بهمن ماه داشتند .

Tehran11

فایل های سبز نا پدید شدند

بررسی فایل های فروش آپارتمان در منطقه یازده نشان می دهد ، پیشنهادهای زیر قیمت منطقه به صفر نزدیک شده است و در میان بررسی 50 فایل فروش که در طی دو ، سه روز گذشته به ثبت رسیده اند، تنها دو مورد بیش از میانگین منطقه پیشنهاد قیمت داشته اند .

آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد  در بهمن ماه متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۲۸ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل ۳.۷ درصد افزایش داشته است .

چند آپارتمان نوساز در محله چهار راه لشکر نیز برای فروش به چشم می خورد که پیشنهاد قیمت این آپارتمان ها از متری 23 میلیون تومان تا متری 25 میلیون تومان است .

خرید خانه در منطقه 11 با توجه به موقعیت مکانی آن یک انتخاب مناسب برای کسانی است که محل کار آنها در محدوده ها مرکزی شهر است . قیمت خانه در این منطقه به موقعیت قرارگیری خانه در محله‌های مختلف آن بستگی دارد. قیمت ملک مسکونی را تنها موقعیت آن تعیین نمی‌کند، بلکه امکانات ساخت و زمان ساخت آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ازجمله محله‌های منطقه 11می‌توان به محله آذربایجان، آگاهی، اسکندری جنوبی، امیریه، انبار نفت، جمال‌زاده، حشمت‌الدوله، جمهوری، خرمشهر، راه‌آهن، شیخ هادی،عباسی، فروزش، ، انقلاب، قلمستان، برادران جوادیان، مخصوص، منیریه، میدان حر، هلال‌احمر، کارگر جنوبی، دخانیات، ابوسعید، وحدت اسلامی و کاشان اشاره کرد .

قیمت خانه در منطقه 11و محله‌های مختلف آن متغیر است. درواقع املاک این منطقه را با توجه به موقعیت و دسترسی آن‌ها قیمت‌گذاری می‌کنند. اما بیشتر املاک این منطقه زیر قیمت میانگین شهر تهران قیمت گذاری شده است و آپارتمان های میانسال آن از 20 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان نرخ گذاری شده است . هرچند تعداد محدودی از املاک  همبیش از متری 27 میلیون تومان پیشنهاد شده اند . در میان فایل های قرمز این منطقه پیشنهاد قیمتی متری 30 میلیون تومان هم به چشم می خورد .  به طور مثال آپارتمانی 67 متری در خیابان ولیعصر پایین تر از 3 راه جمهوری که قدمت آن 15 سال است متری 30 میلیون تومان پیشنهاد شده که به نظر می آید موقعیت اداری این ملک در قیمت پیشنهادی تاثیر گذار بوده است .

 در میان فایل های فروش منطقه 11 املاکی که زیر یک میلیارد تومان قیمت گذاری شده نیز پیدا می شود . دو فایل در محله منیریه در روزهای اخیر با قیمت کلی 900 میلیون و 800 میلیون برای فروش گذاشته شده که قیمت آپارتمان 50 متری به قدمت 20 سال در این محله متری 16 میلیون پیشنهاد شده است . آپارتمان دوم نیز با متراژ 40 متر و قدمت 13 سال متری 22 میلیون و 500 هزار تومان برای فروش پیشنهاد شده است .

 به گفته یکی از مشاوران املاک منطقه متوسط قیمت خرید آپارتمان در محله منیریه در حدود 22 میلیون تومان برای هر مترمربع است.  تعداد واحدهایی با متراژ کوچک که از قیمت مناسبی برای خرید برخوردارند در این محدوده بسیارند.

   منطقه 11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید