گزینه های پیشنهادی انتخاب شهردار کاهش یافت/ اسامی جدید انصراف دهندگان

کدخبر: ۴۲۶۱۷۳
منتخب شورای ششم از انصراف تعداد دیگری از گزینه‌هایی که به عنوان شهردار تهران پیشنهاد شده بودند خبر داد و گفت:‌تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار اواخر نیمه اول مرداد انجام می‌شود.
گزینه های پیشنهادی انتخاب شهردار کاهش یافت/ اسامی جدید انصراف دهندگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، ناصر امانی منتخب شورای ششم، درباره برگزاری امروز جلسه منتخبین جهت انتخاب شهردار جدید پایتخت اظهار داشت: در جلسه امروز تطبیق گزینه‌ها با معیارها و شاخص‌های اصلی انجام گرفت و از آنجایی که جلسه طولانی شد، تصمیم گرفتیم فردا نیز جلسه دیگری در این زمینه برگزار کنیم. 

وی افزود: مرحله‌ای که در حال حاضر برای انتخاب شهردار منتخبین جلسه تشکیل داده‌اند، گام دوم یا تطبیق شاخص‌ها با گزینه‌های اعلام شده است و پس از آن گام سوم اجرا می‌شود. 

منتخب شورای ششم خاطرنشان کرد: در گام سوم افرادی که سقف امتیازها را کسب کنند، از آنها برنامه‌هایشان را خواستار خواهیم شد و سرانجام تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار احتمالاً اواخر نیمه اول مرداد انجام می‌گیرد.

امانی اعلام کرد: همچنین برخی از گزینه‌های دیگر که به عنوان شهردار پیشنهاد شده بودند، در تماس تلفنی با مهدی چمران و پرویز سروری اعلام کردند که جهت شهردار شدن آمادگی ندارند و یا داوطلب برای این موضوع نخواهند بود. 

امانی گفت: پژمان پشمچی‌زاده، علیرضا جاوید، قدرت‌الله گودرزی، مرضیه وحید دستجردی و سردار محمدرضا فلاح‌زاده از جمله این گزینه‌ها هستند که اعلام کردند آمادگی برای شهردار شدن ندارند و در این شرایط تعداد گزینه‌ها به ۲۸ نفر رسیده است. 

روز گذشته نیز پرویز فتاح،‌ مخبر دزفولی، سعید محمد، سردار حاجی زاده،‌ فرهاد رهبر، محمد فروزنده، سردار وحیدی و مسکنی از قبول مسوولیت در شهرداری به عنوان شهردار انصراف داده بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید