بازگشت سیتروئن پس از 39 سال / سایپا کاشان به سایپا سیتروئن تغییر نام داد

کدخبر: ۱۶۸۶۱۴
با حضور مدیران ارشد شرکت سیتروئن در ایران و انجام مذاکرات نهایی، تابلو سردر شرکت سایپا کاشان به سایپا سیتروئن تبدیل و این شرکت فرانسوی فعالیتش را مجددا پس از ۳۹ سال به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.
بازگشت سیتروئن پس از 39 سال / سایپا کاشان به سایپا سیتروئن تغییر نام داد

به گزارش ایسنا، ژان کریستف کمارد - قائم مقام منطقه خاورمیانه و آفریقا و عضو هیات مدیره شرکت خودروسازی PSA، و جمعی از مدیران ارشد سیتروئن با حضور در ایران با مدیرعامل و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا نشستی برگزار و در خصوص ادامه همکاری‌ها مذاکره کردند.

در این نشست دو طرف بر ادامه همکاری با سرعت بیشتر در جهت راه‌اندازی خطوط تولید خودروهای مشترک و آغاز تولید سریع محصولات در سایپا کاشان تاکید کردند.

به این ترتیب با حضور مدیران ارشد دو شرکت سیتروئن و سایپا، شرکت سایپا - سیتروئن در ایران به صورت رسمی ثبت و به صورت عملیاتی فعالیت خود را آغاز کرد.

علاوه بر این تمام قراردادهای مورد نیاز جوینت‌ونچر بین دو شریک ایرانی و فرانسوی به امضا رسید و اعضای هیات مدیره شرکت سایپا - سیتروئن مشخص و معرفی شدند.

قرارداد جوینت‌ونچر بین دو شرکت سایپا و سیتروئن در پسابرجام منعقد شد و روند همکاری از آن زمان آغاز و سرانجام با انجام مذاکرات متعدد، همکاری مجدد بین این دو شرکت از سر گرفته شد.

خودروهای جدید گروه سایپا - سیتروئن سال آینده در خطوط تولید شرکت سایپا کاشان تولید و وارد بازارهای داخلی و بین‌المللی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید