حاجی بابایی: برخی به دنبال گرانی در بازار هستند

کدخبر: ۲۲۴۵۷۱
اقتصاد نیوز: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در برابر کسانی که درصدد آسیب زدن به نظام هستند با قدرت می ایستیم.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در شورای اداری استان همدان، با بیان اینکه ایران هر روز در حال گذر از یک معبر سخت است، اظهار کرد: در قطعنامه ۱۹۲۹ آمریکا در آن تاکید کرده بود که مراقب ایران باشید تا پول فروش نفت و بانک‌ها صرف تروریست نشود اما اروپا به اجماع بر تحریم نفتی ایران تاکید داشت و الان در کلام مخالف تحریم ایران است.

وی افزود: اکنون ایران وضعیت باثباتی به خاطر وضعیت داخلی، کالاهای اساسی و وضعیت فعلی دارد و به علت وضعیت خاص از داخل کشور نیز برخی همراهی‌ها با دشمن صورت می گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از افراد در داخل کشور اعتقادی به این نظام ندارند و در واقع آلوده شدند چرا که اگرغیر از این بود در این موقعیت حساس دو تن سکه را ذخیره نمی‌کردند؛ این توطئه و با هماهنگی با خارج کشور و با هدف براندازی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: روسای هر سه قوه کارکردشان در برابر مردم زیر سوال است و باید با کار بیشتر ذهنیت مردم را تغییر داد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در جایگاهی قرار گرفتیم که آمریکا با تمام توان درصدد تحریم ایران است که در این وضعیت به یک فرماندهی محکم نیاز داریم.

وی با بیان اینکه فرمانده لشکر باید نترس باشد، ادامه داد: در داخل لشکر نباید اختلاف و واهمه ایجاد شود چرا که اختلاف سم مهلک است و از همه مهمتر اینکه فرمانده نباید بترسد.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه هدف دشمن از تغییر نظام به ایران تغییر پیدا کرده است، افزود: امروز از نگاه دشمن مشکل، نظام و اصلاح طلب، اصولگرا نیست بلکه مشکل اصلی منطقه ایران است که باید تجزیه شود تا برای همیشه قدرت نداشته باشد.

حاجی بابایی با بیان اینکه امروز کار ما عملیات فتح خرمشهر و عملیات والفجر است، اظهار کرد: امروز کسانی باید وارد میدان مدیریت شوند که توان عبور از میدان‌های مین را داشته و با جسارت معبرها را باز کنند.

وی تصریح کرد: در نامه ای به رئیس مجلس به وی متذکر شدم که اگر نتواند اوضاع حال حاضر را مدیریت کند پرونده سیاهی در کارنامه وی ثبت خواهد شد.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس افزود: در هشت سال دفاع مقدس هرچه داشتیم فدا کردیم و الان نیز هرچه داریم برای ماندگاری کشور خواهیم داد.

وی تاکید کرد: آن فردی که دو تن سکه را دزدید اختلاسگر است و زشت‌تر از کار وی اختلاس کردن از اعتماد مردم و امنیت کشور است.

حاجی بابایی با بیان اینکه برخی به دنبال گرانی در بازار هستند، اضافه کرد: اکنون باید به دنبال تنظیم بازار باشیم و دست بازاریان را ببوسیم و بگوییم شرافت نظام اکنون در دستان شما قرار دارد و پای کار بایستید.

وی خطاب به مسئولان گفت: شما وظیفه دارید در شهرها، روستاها، فضای مجازی نشاط برای مردم ایجاد کنید تا از این معبر به راحتی عبور کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: اگر یک نفر از مردم را خوشحال کنید انگار در میدان دفاع از وطن جنگیدید.

وی با بیان اینکه پروژه های خوبی در همدان در دست اجراست، تصریح کرد: نمایندگان استان تلاش خوبی برای بهبود شرایط استان انجام می دهند.

حاجی بابایی با اشاره به نماینده شدنش برای ریاست مجلس نیز گفت: وقتی برای ریاست مجلس کاندیدا شدم یعنی به عملکرد ریاست مجلس معترض هستم و نتوانستم در این راه ساکت باشم.

وی با بیان اینکه از دور زدن متنفر هستم، تاکید کرد: صادقانه برای مردم خدمت کنید و بدانید اصلاح طلب و اصولگرا برای مردم تمام شده و برای مردم رنگ باخته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید