گزارش روزنامه البلاد بحرین؛

کشتار در سکوت/ آمریکا با دلار جنایت می‌کند

کدخبر: ۲۳۴۱۵۵
اقتادنیوز؛ روزنامه بحرینی «البلاد» در گزارشی در خصوص نقش منفی آمریکا در جهان با عنوان 'کشتار در سکوت'، دلار را ابزاری دانست که مقام های واشنگتن از آن برای ویرانگری، دزدی و سوء استفاده از دیگران استفاده می کنند.
کشتار در سکوت/ آمریکا با دلار جنایت می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ البلاد نوشت: برخی جنگ ها هست که بدون سر و صدا و آتش و دود در جریان است، در این جنگ ها نه سربازی از پادگان ها خارج می شود و نه زیردریایی ای به حرکت درمی آید و نه موشکی شلیک می شود، این جنگ ها بدتر از جنگ های دیگر است زیرا در سکوت کامل انجام می شود و پشت درهایی بسته ضد طرف های خاصی دسیسه چینی می شود ، این جنگ دلار و ارز است که آمریکا این روزها از آن ضد دشمنانش و از هر طرفی که خوشش نیاید، استفاده می کند، وضع تعرفه های گمرکی و تحریم های اقتصادی نیز در چارچوب این جنگ است.

البلاد در ادامه نوشت: آمریکا همانگونه که با موشک های تام هوک انسان ها را می کشد، با دلار نیز همین کار را می کند . دلار اکنون به وسیله و ابزاری برای ویرانگری و دزدی تبدیل شده است. این کشور برای واردات کالاهای مورد نیازش ناچار به تولید کالا و فروش آن نیست ، دلار کاغذی چاپ می کند و هرچه می خواهد با آن دلار خریداری می کند در حالی که کشورهای دیگر باید حتما چیزی را تولید کنند و آن را بفروشند و در قبال آن کالاهای مورد نیاز خود را وارد کنند.

'جهان از طریق دلار مورد بزرگترین سرقت و سوء استفاده قرار می گیرد ، همه ناراحت و ناخرسند اند اما همه تماشاچی هستند و کاری انجام نمی دهند. آمریکا همه کشور ها، حتی فرانسه و آلمان را فریب داده است. 

آمریکا پس از چین ، ایران، روسیه و کشورهای متحد خود ، حالا با سلاح دلار به جنگ ترکیه آمده است و البته مشکل ترکیه و آمریکا قدیمی است و ربطی به کشیش آمریکایی زندانی شده در ترکیه ندارد. سال ها دهها آمریکایی در خیابان های این کشور کشته می شوند و آمریکا اهمیتی برای آن ها قائل نیست ، حال این کشیش همه بهانه آمریکا برای دشمنی با ترکیه است.'

البلاد در پایان نوشت: آمریکا، جنگ سختی ضد کشورهای منطقه به راه انداخته است و در این میان 'اسراییل' به تماشا نشسته است. دشمنان اردوغان قبلا کودتایی را برنامه ریزی کردند اما نتوانستند او را سرنگون کنند ، اکنون جنگ اقتصادی را ضد ترکیه آغاز کرده اند و در این میان از ابزار دلار استفاده می کنند و می خواهند اقتصاد ترکیه را نابود کنند اما باید سلاحی برای مقابله با دلار یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید