برندهای غیر استاندارد کولر و پمپ + اسامی

کدخبر: ۲۳۴۵۸۳
اقتصادنیوز: مدیرکل استاندارد استان تهران از شناسایی و توقیف چهار برند غیر استاندارد الکتروموتور کولر و الکتروپمپ خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ محمودرضا طاهری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۱۱ هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی استان تهران صورت گرفته است، اظهار کرد: در جریان این بازرسی ها حدود هزار الکتروموتور کولر و الکتروپمپ غیراستاندارد توقیف شد.

وی ادامه داد: بازرسان استاندارد در یک گشت مشترک از واحدهای صنفی استان، چهار برند غیراستاندارد الکتروموتور کولر و الکتروپمپ با نام‌های تجارتی توان تهران، موتوساحل، شیراز صنعت و نصر را شناسایی و توقیف کردند.

طاهری با تاکید بر اجباری بودن استاندارد فرآورده‌های فوق، گفت: بازرسان استاندارد در چهارماه گذشته، بیش از ۳۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و بیش از ۷۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در استان را انجام دادند.

به گفته مدیرکل استاندارد استان تهران در جریان این بازرسی‌ها، حدود ۶۷۰۰ مورد نمونه برای آزمون‌های استاندارد از فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری برداشته‌ شد.

به گزارش ایسنا، بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی استان تهران توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران از جمله وظایف این دستگاه به شمار می‌رود و در پی آن واحدهای متوقف پلمب شده و از تولید فرآورده ها و محصولات غیر استاندارد جلوگیری می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید