شاخص در پله ۱۷۵ هزار واحدی متوقف شد

کدخبر: ۲۵۱۹۹۳
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات ۳۰ روز از آبان ماه با اُفت ۷۴۵ واحدی به پله ۱۷۵ هزار و ۷۱۳ واحدی رسید.
شاخص در پله ۱۷۵ هزار واحدی متوقف شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات ۳۰ روز از آبان ماه با اُفت بیش از ۷۴۵ واحدی به پله ۱۷۵ هزار و ۷۱۳ واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۸۴۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۹۳۰ ریال در بیش از ۱۶۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

 

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۱۷ واحد، شاخص بازار اول ۳۳۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۴۴ واحد، شاخص بازار دوم ۲۵۴۹ واحد کاهش و شاخص کل (هم‌وزن) ۱۸۷ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۳۲ واحد رشد را تجربه کرد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، بانک تجارت با روند منفی و نماد‌های پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پارس، ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۷ واحدی به پله ۱۹۰۷ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۶۶۰ هزار و ۷۶۱ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۸۴۰ ریال در بیش ۴۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سنگ آهن گهر زمین، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، داروسازی آوه سینا، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، تولید و صادرات ریشمک با روند صعودی و نماد‌های پتروشیمی زاگرس، ریل پرداز سیر به کار خود پایان داد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید