شاخص 680 واحد اُفت کرد

کدخبر: ۲۵۵۷۸۰
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیستمین روز از آذر ماه با کاهش بیش از ۶۸۰ واحدی به پله ۱۶۶ هزار و ۲۳۵ واحدی رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیستمین روز از آذر ماه با کاهش بیش از ۶۸۰ واحدی به پله ۱۶۶ هزار و ۲۳۵ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۳۵۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۱۰۰ ریال در بیش از ۱۱۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۹۷ واحد، شاخص بازار دوم ۱۷۴۰ واحد، شاخص بازار اول ۴۲۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۵۶۹ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۰.۲۸ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۰.۲۰ واحد کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز نماد‌های بانک تجارت، سایپا با روند صعودی و نماد‌های بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان و گروه مپنا با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۲ واحدی به پله ۱.۸۵۵ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۵۹ هزار و ۸۰۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲۲۲ هزار و ۶۱۵ ریال در بیش ۲۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، صنایع ماشین‌های اداری ایران و ریل پرداز سیر با روند مثبت و نما‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، پتروشیمی زاگرس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند منفی به کار خود پایان دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید