ارزش فرآورده های نفتی قاچاق شده در بندعباس بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان است

کدخبر: ۲۵۷۳۲۳
اقتصاد نیوز: صبح روز گذشته یک صادرکننده شناخته شده فرآورده های نفتی در تهران بازداشت شد. بر این اساس متهم اصلی این پرونده فردی شناخته شده از یکی از شرکتهای مهم صادرکننده فراورده های نفتی می باشد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ ظاهرا درپرونده مذکور عملیات بلندینگ خارج از فرایندهای قانونی و ضوابط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است. براساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار تسنیم، 120 هزار تن از فراورده های نفتی این صادرکننده که در مخازن بندر شهید رجایی دپو شده بود، مشمول مقررات قاچاق کالا شده است. همچنین بررسی سوابق این صادرکننده نشان میدهد احتمالا 620 هزار تن از فراورده های نفتی مربوط به این صادرکننده مشمول مقررات قاچاق کالا خواهد شد. ارزش کالای قاچاق مکشوفه در این پرونده 400 میلیارد تومان عنوان شده و با جرائم لحاظ شده این پرونده به یکی از بزرگترین پرونده های قاچاق فراورده های نفتی تبدیل خواهد شد.

اطلاعات اولیه در خصوص بازداشت این متهم در رابطه با قاچاق فراورده های نفتی نشان میدهد، پرونده مذکور یکی از مهمترین پرونده های قاچاق سوخت و فراورده های نفتی کشور طی سالهای اخیر میباشد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید