شاخص بیش از 533 پله اُفت کرد

کدخبر: ۲۵۸۴۹۸
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهارمین روز از دی ماه با اُفت بیش از ۵۳۳ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۹۵۰ واحدی سر خورد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهارمین روز از دی ماه با اُفت بیش از ۵۳۳ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۹۵۰ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۲۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۷۳۰ ریال در بیش از ۱۲۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۵۵ واحد، شاخص بازار دوم ۳۱۸ واحد، شاخص بازار اول ۵۴۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۴۹۷ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۸ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۵ واحد کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سایپا، ماشین سازی اراک با روند نزولی و نماد‌های بانک ملت، بانک تجارت با روند صعودی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با کاهش بیش از ۶ واحدی به پله ۱۸۲۰ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۵۳۵ هزار و ۶۰۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ و ۳۴۴ هزار و ۶۰۸ ریال در بیش ۸۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی غدیر، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان با روند منفی و نماد‌های کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، صنایع ماشین‌های اداری ایران، بانک دی با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید