عملکرد بزرگترین صنایع حاضر در بورس و فرابورس در دی ماه

کدخبر: ۲۶۸۸۴۵
اقتصاد نیوز: عملکرد بزرگترین صنایع حاضر در بورس و فرابورس از نظر ارزش معاملات در پایان دی سال ۹۷ نشان می‌دهد که یک صنعت با بیش از ۶۹۰۰۰ میلیارد ریال ارزش معاملاتی در جایگاه نخست قرار دارد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایبِنا، عملکرد معاملاتی شرکت های حاضر در بازار سهام بیانگر آن است که «گروه اوراق مالی» با ۶۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال درپایان دی ۹۷ در صدر بزرگترین صنعت بورسی از نظر ارزش معاملات ایستاده است.

بر اساس این گزارش، آمارهای منتشر شده در خصوص وضعیت داد و ستدهای صنایع در بورس و فرابورس نشان می دهد که «گروه خودرو و ساخت قطعات» با ۳۴ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال و «بانک ها و موسسات مالی» با ۲۸ هزار ۶۶۰ میلیارد ریال در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین «گروه فلزات اساسی، صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله، محصولات شیمیایی، فراورده های نفتی، کُک و واسطه گری های مالی و پولی، سرمایه گذاری ها و مخابرات» در مکان های سوم تا دهم بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات هستند.

از سویی دیگر جزییات این اطلاعات منتشر شده نیز مشخص می کند که «اوراق مبتنی بر دارایی فکری و دباغی پرداخت چرم» در رتبه های انتهایی این جدول ایستاده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید