شاخص به پله ۱۵۹ هزار واحدی صعود کرد

کدخبر: ۲۶۹۴۳۹
اقتصادنیوز: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات اولین روز اسفند ماه با رشد بیش از ۲۱۰۲ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۴۸۹ واحدی رسید.
شاخص به پله ۱۵۹ هزار واحدی صعود کرد
به گزارش خبرنگار اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات اولین روز اسفند ماه با رشد بیش از ۲۱۰۲ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۴۸۹ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۵۱۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۶۷۳ ریال در بیش از ۱۵۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۶۰۸ واحد، شاخص بازار اول ۲۰۴۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۸۴۱ واحد، شاخص بازار دوم ۱۸۲۹ واحد و شاخص کل (هم‌وزن) ۱۲۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۸۵ واحد رشد را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز بانک ملت، بانک تجارت، سایپا، بانک صادرات، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، ایران خودرو با روند منفی و نماد پالایش نفت اصفهان با روند مثبت به کار خود پایان داد. 

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۲۴ واحدی به پله ۱۹۹۰ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۸۹۰ هزار و ۳۰۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۷۱۷ ریال در بیش ۱۳۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز گروه صنایع کاغذ پارس، بانک دی، صنایع ماشین‌های اداری ایران با روند نزولی و نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، تولید و صادرات ریشمک با روند صعودی به کار خود پایان دادند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید