شاخص در مرز کانال ۱۶۸ هزار واحدی قرار گرفت

کدخبر: ۲۷۳۲۵۲
اقتصادنیوز: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و یکمین روز اسفند ماه با رشد بیش از ۵۳۸ واحدی به پله ۱۶۷ هزار و ۹۰۹ واحدی رسید.
شاخص در مرز کانال ۱۶۸ هزار واحدی قرار گرفت
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و یکمین روز اسفند ماه با رشد بیش از ۵۳۸ واحدی به پله ۱۶۷ هزار و ۹۰۹ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۷۹۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۶ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۷۲۵ در بیش از ۱۵۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۵۵ واحد، شاخص بازار اول ۳۴۱ واحد، شاخص آزاد شناور ۸۰۰ واحد، شاخص بازار دوم ۱۳۳۰ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۸۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۵۹ واحد رشد را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز نماد‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، بانک تجارت، ملی صنایع مس ایران با روند صعودی نماد‌های سایپا، پتروشیمی شازند با روند نزولی و نماد پارس خودرو بدون تغییر به کار خود پایان داد. 

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۶ یک واحدی به پله ۲۰۹۰ واحدی سقوط کرد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۶۴۲ هزار و ۲۲۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۵۳ ریال در بیش ۱۰۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز تجارت الکترونیک پارسیان کیش، سهامی ذوب آهن اصفهان، ریل پرداز سیر، پتروشیمی زاگرس با روند منفی و نماد‌های کشت و صنعت دشت خرم دره، سرمایه گذاری مس سرچشمه با روند مثبت به کار خود پایان دادند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید