پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کشور + جدول

کدخبر: ۲۸۰۲۳۶
اقتصاد نیوز: امروز در جنوب غرب، جنوب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران، گاهی رعد و برق و بارش تگرگ پیش بینی می شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در برخی مناطق جنوب غرب، جنوب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران، گاهی رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و بویژه در بعدازظهر‌ها همراه با وزش باد قابل ملاحظه یا تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

شدت بارش در جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب چهار محال بختیاری، جنوب اصفهان، شمال فارس و قسمت‌هایی از کرمان خواهد بود. این شرایط را بتدریج از بعدازظهر امروز و طی روز دوشنبه در شرق و شمال شرق کشور شاهد خواهیم بود.

از بعدازظهر دوشنبه تا پایان هفته بطور متناوب برای استان‌های واقع در شمال غرب و دامنه‌های البرز و شمال شرق بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

در طول این هفته در غالب مناطق کشور روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود. از ساعات بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه به سبب وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی تا شمال غربی آب‌ها خاصه در محدوده تنگه هرمز متلاطم خواهد بود و دوشنبه و سه شنبه در سواحل دریای عمان باد شدید و گرد و خاک و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

1 (1)

2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید