برسی پورشه ماکان 2019 + عکس

کدخبر: ۲۸۱۵۰۳
اقتصاد نیوز: پورشه نامی است که از سال‌ها پیش به‌عنوان نمادی از زیبایی و قدرت در کنار هم در ذهن‌ها هک شده است. نه‌تنها در اروپا، بلکه در جهان نیز آوازه خودروهای پورشه در بین مردم پیچیده و به دلیل خاص و لوکس بودن و نیز قیمت بالا، محصولات پورشه به نمادی از متمول بودن افراد نیز تبدیل‌شده است.
برسی پورشه ماکان 2019 + عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ چند سالی است که پورشه علاوه بر تولید خودروهای سدان کوپه خود، دست به تولید شاسی بلندهای کوپه نیز زده است. اما در میان مدل‌های شاسی‌بلند و کراس‎اور این کمپانی آلمانی هنرمند و قدرتمند، پورشه ماکان مدلی بود که باظرافت و زیبایی که در طراحی ظاهری و داخلی داشت و نیز قدرت موتور خود توانست به یکی از محبوب‌ترین خودروهای پورشه در اروپا تبدیل شود. به همین دلیل نیز میزان خریدوفروش پورشه ماکان در اروپا در میان شاسی بلندهای پورشه بالاتر است.

پورشه ماکان درواقع برادر کوچک‌تر پورش کاین است. پورشه ماکان علاوه بر زیبایی در عملکرد نیز به‌قدری قدرتمند است که در مسیرهای آفرودی بیش ازآنچه انتظار می‌رود را برآورده می‌کند. حتی در جاده‌های پرپیچ‌وخم نیز این خودرو از بسیاری از مدعی‌های دیگر در این زمینه عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۱۹ نیز پورشه ماکان ماهرانه‌تر و کاربردی‌تر از قبل طراحی‌شده است و تغییراتی را با خود به همراه داشته است. این تغییرات علاوه بر نکات مثبت بسیاری که به همراه داشته ایراداتی را نیز باعث شده است که در ادامه به تمام این موارد می‌پردازیم.

مزایای پورشه ماکان ۲۰۱۹

3114650

توانایی‌های آفرودی لذت‌بخش

بسیاری از شاسی بلندهای لوکس موجود در بازار تنها برای عبور از مسیرهای آسان آفرودی تجهیز شده‌اند. اما پورشه ماکان ۲۰۱۹ با تجهیزات بسیار به‌روز و پیشرفته انعطاف‌پذیری بسیار بالایی در عبور از مسیرهای سخت آفرودی را دارد. سیستم تعلیق بادی این خودرو این امکان را در خودرو ایجاد می‌کند که در شرایط لازم فاصله کف خودرو از زمین به‌اندازه ۲۲ سانتی‌متر افزایش یابد. شما می‌توانید تنها با فشار دادن یک دکمه SUV شهری خود را به یک آفرود حیرت‌انگیز تبدیل کنید. علاوه بر این سیستم هشدار سراشیبی نیز به راننده قابلیت کنترل سرعت را می‌دهد. این انعطاف‌پذیری و تنوع در عملکرد محبوبیت و فروش پورشه ماکان را در سراسر جهان افزایش داده است.

رانندگی بسیار نرم و آرام

رانندگی با پورشه ماکان ۲۰۱۹ یکی از بهترین و آرم‌ترین تجربه‌های رانندگی را در اختیار شما می‌گذارد. به‌خصوص نسخه توربوشارژ آن. یکی از دلایلی که در افزایش خرید پورشه ماکان ۲۰۱۹ تأثیر خواهد گذاشت سیستم تعلیق انعطاف‌پذیر این خودرو است. این سیستم توانایی خنثی کردن هرگونه ضربه‌ای و برخوردی را دارد. علاوه بر این، تمام صداهای موجود در محیط حتی در هنگام رانندگی در بزرگراه‌ها با سرعت‌بالا نیز خنثی خواهد شد و در هر شرایطی با پورشه ماکان ۲۰۱۹ می‌توانید رانندگی در یک کابین کاملاً ساکت و آرام را تجربه کنید.

صندلی‌های بسیار راحت

اکثر خودروهای سوپر اسپرت لوکس موجود در بازار صندلی‌های بسیار اسپرت و خشکی دارند که در طولانی‌مدت موجب آزار سرنشینان می‌شود. اما پورشه ماکان ۲۰۱۹ با صندلی‌های ارگونومیک چرمی گرم‌کن‎دار وارد بازار شده است. این صندلی‌های برقی ۱۸ حالت برای تنظیم اتوماتیک دارند. علاوه بر این تهویه صندلی‌ها نیز به‌صورت آپشن ارائه می‌شود.

3 (1)

قابلیت‌های هندلینگ فوق‌العاده

پورشه ماکان ۲۰۱۹ بااینکه یک SUV با چرخ‌های ۴ فصل است، اما قابلیت‌های هندلینگ آن به‌قدری خوب و قابل‌کنترل است که این خودرو را ازلحاظ هندلینگ به یک سدان اسپرت بیشتر شبیه می‌کند. بازهم نسخه توربوشارژ این خودرو از توانایی‌های بسیار بالاتری برخوردار است. به لطف شک‌های چند حالته که توانایی تنظیم خود را دارند این خودرو از هندلینگ بسیار خوبی برخوردار است.

معایب پورشه ماکان ۲۰۱۹

3114651

فضای حمل بار محدود

به‌عنوان یک شاسی‌بلند اسپرت، پورشه ماکان ۲۰۱۹ نسبت به رقبای خود از فضای حمل بار بسیار محدودتری برخوردار است. هرچند این خودروها بیشتر از آن‌که جنبه خودروهای خانوادگی را داشته باشند خودروهای اسپرت هستند، اما بازهم برای افرادی که قصد سفرهای طولانی با خودرو لوکس خود را دارند، فضای محدودی را فراهم می‌کند. اما بااین‌حال نمی‌توان گفت این ویژگی تأثیر زیادی بر فروش پورشه ماکان ۲۰۱۹ خواهد گذاشت. زیرا برای افرادی که این خودرو را خریداری می‌کنند، فضای حمل بار اهمیت زیادی ندارد.

1 (1)

ترمزهای بسیار نرم

تنها ضعفی که می‌توان از بخش فنی و عملکرد پورشه ماکان ۲۰۱۹ گرفت، ترمزهای آن است. پدال ترمز این خودرو از حد عادی نرم‌تر است. چیزی که نمی‌توان از یک خودرو در این کلاس انتظار داشت. علاوه بر این لاستیک‌های تمام فصل این خودرو نیز کار را برای متوقف کردن پورشه ماکان سخت‌تر می‌کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید