کشف بیش از 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان رضوی

کدخبر: ۳۱۱۹۵۷
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف 16 کیلوگرم مواد افیونی و بیش از 5 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.
کشف بیش از 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان رضوی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار ماشاءالله جان‌نثار گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، موفق شدند بیش از 16 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: در این عملیات مرزبانان خراسان رضوی با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه‌روزی تحرکات مرزی موفق شدند، 15 کیلو و 300 گرم تریاک و 910 گرم هروئین در ایست و بازرسی 17 شهریور کشف و عاملان قاچاق این بلای خانمان‌سوز را دستگیر و برای تشکیل پرونده راهی مراجع ذی صلاح کنند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان استان عنوان کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند طی 72 ساعت گذشته قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آن‌ها 5 هزار و 790 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 289 میلیون و 500 هزار ریال را کشف کنند و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع مربوطه دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید