اظهار بی اطلاعی مسئولان دو دستگاه از سامانه ثبت نام تسهیلات یک میلیونی

کدخبر: ۳۳۱۹۴۶
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی معیشت وزارت رفاه اعلام کردند که هنوز اطلاعاتی در رابطه با جزئیات و سامانه ثبت نام برای تسهیلات یک میلیون تومانی ندارند.
اظهار بی اطلاعی مسئولان دو دستگاه از سامانه ثبت نام تسهیلات یک میلیونی

به گزارش اقتصادنیوز، براساس اعلام نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، سرپرستان خانوار مشمول یارانه نقدی می توانند برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی در سایت ثبت نام کنند تا با یارانه اردیبهشت ماه برایشان واریز شود.

البته هنوز سایت ثبت نام از سوی هیچ مرجعی به طور رسمی اعلام نشده است. خبرنگار ما موضوع را مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه جویا شد. وی عنوان کرد: تاکنون جزئیات این تصمیم و اینکه کدام سایت و چه اطلاعاتی نیاز دارد مشخص نیست و به محض دریافت، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین برای پیگیری این موضوع، حسین میرزایی سخنگوی ستاد معیشت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ما گفت: زیرساختها در این زمینه وجود دارد اما هنوز سایتی برای ثبت نام متقاضیان اعلام نشده و در روزهای آینده چگونگی و نحوه ثبت نام و آدرس آن مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفته است مصوب می‌کنیم در زمان پرداخت یارانه اردیبهشت ماه یک میلیون تومان به تمام خانوارهای یارانه بگیر پرداخت شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید