مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛

میزان افزایش حقوق بازنشستگان در فیش مردادماه

کدخبر: ۳۴۸۱۷۶
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اشاره به مصوبه دولت مبنی بر واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت های دولتی به این سازمان و اجرای همسان سازی و افزایش حقوق‌های مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان گفت: افزایش ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به دنبال اجرای همسان سازی، از اول مرداد در فیش‌های حقوقی اعمال می‌شود.
میزان افزایش حقوق بازنشستگان در فیش مردادماه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مصطفی سالاری با بیان اینکه با واگذاری این سهام به سازمان تامین اجتماعی بابت تادیه دیون دولت، این امکان برای این سازمان فراهم می‌شود تا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام دهد، گفت: متناسب‌سازی یعنی غیر از افزایش سنواتی که در ابتدای سال داشتیم و در خرداد اعمال کردیم، متناسب با میزان دریافتی فعلی افراد بازنشسته و سنوات خدمتشان، افزایش دوباره حقوق داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه بازنشستگان این سازمان حدود ۳.۵ میلیون نفر هستند،اظهارکرد: با اجرایی شدن این موضوع، پرداخت حقوق ماهانه مستمری بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد. 

سالاری در پایان اظهارکرد: تصمیم نخست ما این بود که این موضوع را از اول شهریور اجرا کنیم اما در جلسه‌ای که داشتیم، مقرر شد از اول مرداد، اعمال شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید