نسخه جدید وزارت صنعت ‌‌برای کنترل بازار خودرو

کدخبر: ۳۴۹۶۹۶
اقتصادنیوز : سرپرست وزارت صنعت از برنامه این وزارتخانه برای عرضه یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در بازار خبر داد و گفت: تولید خودرو ۱۸ درصد افزایش یافت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، حسین مدرس‌خیابانی عصر امروز در حاشیه بازدید و افتتاح 11 طرح صنعتی گیلان با بیان اینکه تولید خودرو کشور امسال 18 درصد افزایش پیدا کرده است اظهار داشت: وزارت صمت علاوه بر اتحاذ راهکارهایی برای کنترل بازار خودرو برای عرضه یک میلیون و 200 هزار خودرو برنامه‌ریزی کرده است.

سرپرست وزارت صمت فضای بیرونی کشورمان را کمی پیچیده اعلام کرد و با بیان اینکه این وضعیت روند تولید را با مشکل مواجه کرده است تصریح کرد: صنعتگران برای خودکفایی در تولید در حال تلاش هستند و در همین راستا گام برمی‌دارند که نمونه بارز آن عزم یکی از شرکت‌های گیلان برای تولید 150 هزار دستگاه کولر گازی است.

مدرس خیابانی با بیان اینکه توان تولید 70 درصد قطعات کولر اسپیلت در کشور فراهم شده و از خروج ارز جلوگیری می‌کند ابراز داشت: در حال حاضر تنها چند قطعه از این محصول از خارج کشور وارد می‌شود که سعی می‌کنیم برای جلوگیری از ارزبری این مشکل را به نوعی در کشور برطرف کنیم و در زمینه تولید آن در داخل فراهم سازیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید