مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس مطرح کرد:

تغییر سیستم معاملات بورس تهران تا سه ماه آینده/ساعت معاملات به روال گذشته برمی‌گردد؟

کدخبر: ۳۵۳۸۲۲
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: با پیاده‌سازی راهکار جدید بهبود سیستم‌های معاملاتی، معاملات سامانه بورس تهران شامل دو زیر ساخت مجزا خواهد شد . اقدامات فنی این تغییرات زیرساختی در حال انجام است و به نظر می رسد تا دو الی سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
تغییر سیستم معاملات بورس تهران تا سه ماه آینده/ساعت معاملات به روال گذشته برمی‌گردد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سنا، روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: به دلیل فشار زیاد بر سامانه معاملاتی بورس تهران در حال پیاده سازی و اجرای راه‌کار فنی هستیم. این راه‌کار جدید از دید کاربر بیرونی قابل مشاهده نیست که دلیل آن هم این است که یک سری تفکیک‌هایی داخل سامانه معاملاتی انجام خواهد شد که کاربر بیرونی متوجه این تغییرات نمی‌شود و فقط به دلیل این که در سامانه معاملاتی بورس تهران، افزایش ظرفیت داشته باشیم، معاملات بر روی دو زیر ساخت سخت افزاری مجزا انجام خواهند گرفت.

بورس

معاملات سامانه بورس تهران شامل دو زیر ساخت مجزا خواهد شد

 دهقان در ادامه توضیح داد: همانگونه که هم اکنون معاملات بورس تهران و فرابورس در دو زیر ساخت سخت افزاری مجزا انجام می‌شوند، با پیاده‌سازی این راهکار جدید، معاملات سامانه بورس تهران شامل دو زیر ساخت مجزا خواهد شد. به این ترتیب نمادهای بورس تهران بین این دو زیرساخت تقسیم می‌شوند ولی از دید کابر هیچ چیز قابل مشاهده نیست.

 مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در ادامه افزود: به احتمال زیاد با پیاده‌سازی این راهکار جدید، معاملاتی بعدازظهرها انجام نخواهد شد و ساعات معاملات به سیستم سابق باز می‌گردد. اقدامات فنی این تغییرات زیرساختی در حال انجام است و به نظر می رسد تا دو الی سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید