سه کف مهم در بورس تهران

کدخبر: ۳۵۷۰۷۹
محدوده یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار واحد، محدوده یک‌میلیون و‌۵۹۰‌هزار واحد و محدوده یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار واحد به‌عنوان اعداد مهم در بورس عنوان می شود.
سه کف مهم در بورس تهران

بررسی های تکنیکال نشان می دهد:در صورت اصلاح بیشتر قیمت‌ها، شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌های آینده می‌تواند تا محدوده یک میلیون و ۳۶۵ هزار واحد اصلاح داشته باشد.

به گزارش دنیای اقتصاد،بر این اساسدر صورت کاهش قیمت‌ها سه محدوده ممکن است مانع کاهش بیشتر قیمت‌ها شوند که به آنها حمایت می‌گوییم. محدوده یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار واحد، محدوده یک‌میلیون و‌۵۹۰‌هزار واحد و محدوده یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را می‌توان به‌عنوان اعداد مهم حمایتی شاخص مورد‌مطالعه در هفته‌های آتی در نظر داشت. این محدوده‌های حمایتی هر‌کدام به نوبه خود، بسیار قدرتمند هستند و امید بسیار زیادی برای متوقف شدن اصلاح قیمت‌ها هستند.

در صورت ادامه کاهش قیمت‌ها و عبور از محدوده ۵/ ۱میلیون واحد به سمت پایین، محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد از اهمیت خاصی برای معامله‌گران برخوردار است. با توجه به حضور شاخص در منطقه مهم قیمتی و همچنین حضور در منطقه اشباع فروش که ناحیه‌ای است که بعد از چند روز متوالی کاهش قیمت به آن ناحیه می‌رسیم، احتمال پایان فاز اصلاحی وجود دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید