بررسی قیمت اونس در نخستین روز کاری هفته در بازار‌های جهانی

بازگشت آرامش یا آرامش قبل از طوفان در بازار طلا؟

کدخبر: ۳۵۸۷۸۷
اقتصادنیوز: قیمت امروز اونس تا این ساعت با وجود چند نوسان روی خط 1965 دلار باقیمانده است. عددی که درساعت پایانی معاملات در هفته پیش تغییری محسوسی نداشته است.
بازگشت آرامش یا آرامش قبل از طوفان در بازار طلا؟

به گزارش اقتصادنیوز با باز شدن بازار‌های جهانی و آغاز هفته کاری اونس طلا ابتدا با روندی صعود به 1973 دلار رسید و سپس به 1958 دلار ریزش کرد. بااین‌حال، نوسانات 15 دلاری امروز اونس تاکنون بسیار بی‌رمق بودند و قیمت لحظه‌ای اونس بروی حدود 1965 دلار آغاز بازار قرارگرفته‌است. 

نمودار طلا

باید دید که اونس می‌تواند افزایش 25 دلاری روز و هفته گذشته خود را حفظ کند، در حالی قیمت اونس پیش از افزایش روز جمعه (روز قبل کاری بازار‌ها) نزدیک به 3 هفته در حدود 1940 دلار در نوسان بود. توصیه‌های فنی برای ساعت آینده خنثی است و برای 5 ساعت و روز آینده توصیه به خرید دارند.

طلا در انتظار بیکاری!

وضعیت آرام امروز البته شاید فردا با انتشار آمار و ارقام رویداد‌های اقتصادی  تغییر کند. زیرا علاوه بر اهمیت این شاخص‌ها که در روز‌های آتی منتشر می‌شوند. تحلیل‌گران بر این نظر هستند که این هفته نوسان‌های شدید‌تری را در بازار طلا  نسبت به هفته گذشته، شاهد خواهیم بود.در حالی که هفته گذشته طلا نوسان بالای 100 دلار در روز را تجربه کرد.

مهمترین این آمار نرخ بیکاری ایالات متحده است که در روز آخر بازار بورس جهانی منتشر خواهد شد که پس از سخنرانی جروم پاول رئیس فدرال رزرو در هفته گذشته اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. 

>>> بیشتر بخوانید

آمار حیاتی برای بازار طلا +جدول؛ مهم ترین اتفاقات اقتصادی هفته

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید