توضیحات سخنگوی قوه قضائیه در مورد تعلیق حکم احمد منتظری

کدخبر: ۱۶۲۹۶۷
اژه‌ای درباره دلیل تعلیق حکم احمد منتظری گفت: یکی از مراجع تقلید قم وساطت کردند و آن فرد هم تعهد داد و از زندان مرخص شد اما از جزئیات، اطلاعی ندارم.
توضیحات سخنگوی قوه قضائیه در مورد تعلیق حکم احمد منتظری

به گزارش فارس، حجت الاسلام محسنی اژه ای در ادامه صد و نهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص نامه احمدی نژاد به ترامپ و اینکه آیا خلاف امنیت ملی نیست؟ گفت: همه ما می دانیم سران طاغوتی آمریکا قابل اصلاح نیستند و کسانی که می خواهند ارتباط بگیرند باید به این نکته توجه کنند اما در این مورد بحث قضایی نیست و دستگاه‌های امنیتی باید پاسخگوی باشند.

وی در خصوص گزارش سازمان بازرسی در خصوص جذب افراد خاص به مترو گفت: اطلاع ندارم که سازمان بازرسی گزارش خود را به دادسرا فرستاده است یا نه.

سازمان بازرسی همواره بازرسی های خود را دارد که اگر تخلف محرز شود آن را به دادسرا ارسال می کند این سازمان بارها به رییس جمهور و معاونان در خصىوص تخلفات دستگاه های اجرایی نامه زده است

اژه‌ای در خصوص دلیل تعلیق حکم احمد منتظری گفت: ظاهرا یکی از مراجع قم وساطت کردند و آن فرد هم تعهدی داده و الان هم این فرد از زندان مرخص شده است اما از جزییات اطلاعی ندارم.

وی در خصوص آزادی یاسین رامین گفت: این فرد با تودیع قرار وثیقه آزاد شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ابتدا قرار وثیقه بالاتر بوده اما با توضیحاتی که دادند و بررسی هایی که صورت گرفته قرار وثیقه تخفیف پیدا کرده و توانسته تامین کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده ثامن الحجج گفت: هیات تسویه تشکیل شده، بیش از ٩٩ درصد سپرده گذاران تعیین تکلیف شدند، ١ درصد باقی مانده بیشترین پول را داشته اند که برنامه ریزی و تلاش مضاعف است که مردم هرچه زودتر به پول خود برسند و این ٣ هزار میلیارد باقی مانده هم پرداخت شود.

اژه‌ای گفت: رکود بازار اجازه نمی دهد برخی اموال فروخته شود امیدواریم دولت در بحث رفع رکود تلاش کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید