بازدید اعضای کمیسیون امنیت از ستادانتخابات

کدخبر: ۱۶۴۵۱۷
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که اعضای این کمیسیون از ستاد انتخابات کشور بازدید خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در تشریح جلسه صبح امروز (چهارشنبه) هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد کمیسیون نشست مشترکی با وزارت کشور داشته باشد و از ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور بازدید کنند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون دوشنبه 21 فروردین مهمان وزارت خارجه خواهند بود و مباحث حوزه سیاست خارجی در جلسه مشترک کمیسیون و وزارت خارجه به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

نقوی حسینی همچنین از دیدار کمیسیون با مراجع عظام در قم و بازدید از جامعة المصطفی در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: دیدار با علما و زعمای ادیان الهی به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی نیز برای هفته اول اردیبهشت در دستور کار کمیسیون خواهد بود.

وی با بیان اینکه «کمیته‌های دفاعی و امنیت کمیسیون یکشنبه و دوشنبه آینده از مرزهای سیستان و بلوچستان بازدید می‌کنند» گفت: همچنین در پی سفر آقای بروجردی به پاکستان و توافق نشست مشترک کمیسیون امنیت ایران و پاکستان، حضور در مکران و گواتر برای نیمه اول اردیبهشت در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

به گفته نقوی حسینی در این جلسه تاکید شد که گزارش شش ماهه دوم کمیسیون در خصوص روند اجرای برجام برای ارائه به صحن علنی تسریع شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید