رابطه پیچیده هواداران تراکتور با قلعه‌نویی

کدخبر: ۱۶۵۸۵۷
سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز موافق و مخالفان یکسانی در این تیم دارد.هواداران این تیم از وی جام می خواهند و قهرمانی در جام حذفی محبوبیتش را نزد هواداران بیشتر خواهد کرد
رابطه پیچیده هواداران تراکتور با  قلعه‌نویی

با پیروزی مقابل استقلال، امیر قلعه‌‎نویی یک بار دیگر در تبریز محبوب شد! او در همین یکی دو هفته گذشته از سوی برخی هواداران تراکتورسازی متهم به علاقه به استقلال و کمک کردن برای نایب‌قهرمانی این تیم در لیگ برتر شده بود و حتی باخت به صبا و صمد مرفاوی استقلالی! هم در همین راستا ارزیابی شده بود. اما پیروزی ارزشمند دیروز تراکتورسازی برابر استقلال دوباره ورق را به سود قلعه‌نویی برگرداند. او دیروز با شال قرمز رنگ تراکتورسازی وارد استادیوم شد و 90 دقیقه تمام برای نتیجه گرفتن تیمش لب خط ایستاد و حرص خورد.

این برای اولین بار نیست که روابط هواداران تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی دچار روند سینوسی می‌شود. او فصل گذشته هم بعد از بازگشت به تراکتور با واکنش منفی هواداران این تیم روبرو شده بود ولی نتایج خوب تراکتور در ادامه و البته نیم فصل اول لیگ شانزدهم باعث شد تا هواداران دوباره به او علاقمند شوند.اما  محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات نیم‌فصل و افت عجیب تراکتورسازی در ادامه، دوباره باعث تیره شدن روابط بین تبریزی‌ها و قلعه‌نویی شد. اتفاقات دیروز اما همه چیز را عوض کرد و حالا همان کسانی که معتقد بودند ژنرال همواره استقلال را در اولویت قرار می‌دهد، با دیدن عکس مشت‌های گره کرده او بعد از گل ابراهیمی، به او لقب جوانمرد و باشرف داده‌اند! این معما از اولین دوره حضور قلعه‌نویی تا امروز همچنان لاینحل مانده و مشخص نیست چه زمانی تکلیف او و هواداران تراکتورسازی یک بار برای همیشه روشن خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید