جدایی کاوه رضایی قطعی شد

ستاره استقلال تیمش را تنها گذاشت

کدخبر: ۱۶۶۲۳۰
مهاجم استقلال تهران که در ابتدای فصل با سر و صدای زیادی به این تیم ملحق شد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
ستاره استقلال تیمش را تنها گذاشت

کاوه رضایی که پیش از شروع مسابقات لیگ شانزدهم مورد توجه باشگاه پرسپولیس بود و با مدیران این باشگاه مذاکرات متعددی نیز داشت،سرانجام تصمیم گرفت به تیم استقلال بپیوندد.

کاوه با شروع فصل به همراه تیمش فروغ چشمگیری نداشت اما رفته رفته این تیم با این بازیکن روزهای خوبی را رقم زدند و به یکباره در نیم فصل دوم مسابقات در مقابل تیم ها یکی پس از دیگری به پیروزی رسیدند تا اوضاع آن روبراه شود.حالا کاوه رضایی که یکی از گلزن های این تیم در مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا بود در جمع هم تیمی های خود اعلام کرده است که در انتهای فصل از استقلال جدا خواهد شد. گفته می شود به غیر از این بازیکن، امید ابراهیمی نیز از استقلال جدا خواهد شد.

چند روز پیش نصرالله عبدالهی سرپرست باشگاه استقلال از ماندن قطعی کاوه رضایی برای فصل بعد خبر داده بود اما با این شرایط به نظر می رسد که این باشگاه در این خصوص ناکام بوده است.البته در نیم فصل مسابقات لیگ هم در برخی از رسانه ها عنوان شده بود که این بازیکن از لیگ چین پیشنها دارد و خود این بازیکن نیز تمایل داشت به این لیگ ملحق شود ولی مسئولان استقلال او را منصرف کردند. این بازیکن که ازعدم پرداخت به موقع مطالباتش در باشگاه استقلال ناراضی بود شاید به این دلیل قصد ترک این تیم را گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید