شهباز زاده ، محتمل ترین جایگزین کاوه رضایی

کدخبر: ۱۶۶۲۷۲
به نظر می رسد جدایی کاوه رضایی مهاجم استقلال از این تیم نهایی شده باشد.در این شرایط سرمربی این تیم به فکر جایگزین این بازیکن خواهد بود.
شهباز زاده ، محتمل ترین جایگزین کاوه رضایی

علیرضا منصوریان برای خرید سجاد شهباززاده به جمع‌بندی نهایی رسیده است. او سجاد را می‌خواهد، هر چند یک سال کار خاصی انجام نداده. سجاد نه در ترکیه موفق بود و نه در نفت تهران. با این حال مورد علاقه سرمربی استقلال است.  منصوریان اعتقاد دارد زوج او و کاوه رضایی، می‌تواند یک زوج رؤیایی در خط حمله استقلال باشد. هر چند وضعیت کاوه این روزها معلوم نیست و کسی نمی‌داند در استقلال می‌ماند یا نه ولی ظاهراً تکلیف سجاد تا حدود زیادی مشخص شده است. علیرضا منصوریان از همین حالا او را به طور قطعی در لیست خریدش قرار داده است. بد نیست بدانید در فرودگاه تبریز منصوریان با سجاد اتمام حجت کرد ولی این بازیکن تنها لبخندی زد و پاسخ قطعی نداد.

 وقتی سرمربی استقلال با سجاد رودررو شد، به او گفت: «کی میای خونه‌ات؟!» سجاد هم تنها لبخندی زد و پاسخی به علیرضا منصوریان نداد. شهباززاده ولی مشکلی برای بازگشت به استقلال ندارد. بازگشت به جمع آبی‌ها برای سجاد یک آفر ویژه است تا بتواند دوباره توانایی‌هایش را نشان دهد. او تابستان از استقلال رفت، به این امید که در ترکیه خوش بدرخشد و بتواند به جام جهانی‌ برود اما او در سوپرلیگ آن کشور نیمکت‌نشین بود و نیم‌فصل دوباره هوای بازگشت به سرش زد. سجاد ابتدا با استقلال توافق کرد ولی وقتی فهمید محرومند، سر از تراکتورسازی درآورد. آنجا هم فهمید محرومیت گریبان تبریزی‌ها را گرفته و به همین دلیل به نفت تهران ملحق شد. حالا قرارداد او در آستانه تمام شدن است و منصوریان تأکید کرده شماره 10 استقلال را برایش کنار گذاشته است. فقط باید منتظر ماند تا فصل تمام شود...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید