جذب دو بازیکن سرشناس لیگ به پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۷۴۴۲
پرسپولیس قصد دارد با قدرت وارد مسابقات فصل آینده لیگ برتر شود از این رو آنها در تلاش برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظر خود هستند.برانکو برای فصل آینده بر روی جذب سه بازیکن اصرار دارد. گادوین منشا مهاجم گلزن کامرونی پیکان، ایگور پراهیچ، مدافع کروات نفت تهران و شجاع خلیل زاده مدافع تیم سپاهان بازیکنانی هستند که پیوستن آنها به قرمز ها بسیار محتمل به نظر می رسد.
جذب دو بازیکن سرشناس لیگ به پرسپولیس

در همین رابطه پرسپولیس امروزبا مدافع ایرانی مد نظر خود به توافق رسید و با وی قرارداد داخلی بست. به گزارش خبرگزاری فارس، شجاع خلیل‌زاده مدافع فصل گذشته سپاهان که برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس آمده بود قرارداد خود را امضا کرد.او به زودی و با شروع فصل نقل و انتقالات قرادادش را با این باشگاه ثبت خواهد کرد.

گادوین منشا، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پیکان نیز پس از انجام مذاکرات بسیار با باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد داخلی دو ساله بست.یا حداقل خودش چنین ادعایی را مطرح کرده است. این در حالی است که بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی‌های خارجی نمی‌تواند با بازیکنان و مربیان خارجی قرارداد امضا کند.با آغاز فصل نقل و انتقالات قرارداد این بازیکن رسما در هیات فوتبال به ثبت خواهد رسید.گادوین منشا در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد و گفت:« پس از این که قراردادم رسمی ثبت شود بعد از آن درباره این انتقال صحبت خواهم کرد.»دیگر بازیکن خارجی مد نظر پرسپولیس که برانکو بدنبال پیوستنش به این تیم است ایگورپراهیچ، مدافع کروات نفت تهران است که پیوستن وی به قرمز ها در روزهای آتی متحمل به نظر می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید