مهلت پرسپولیس به گزینه‌های فصل آینده

کدخبر: ۱۶۷۸۴۱
تجربه پرسپولیس از اتفاقات نقل و انتقالات در فصل گذشته باعث شده تا مسئولان این باشگاه امسال پخته‌ترعمل کنند و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.
مهلت پرسپولیس به گزینه‌های فصل آینده

در فصل گذشته پرسپولیس خیلی زود با علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی به توافق رسید و آنها را جذب کرد. مدتی بعد وحید امیری هم به این تیم پیوست اما کاوه رضایی که ظاهرا با این تیم به توافق‌هایی هم رسیده بود، بالاخره به استقلال پیوست تا خط حمله پرسپولیس از ستاره خالی شود. مشابه چنین اتفاقی برای سعید آقایی هم افتاد و او پس از مدتی چانه‌زنی، در آخرین روزها تراکتوری شد. به همین دلیل پرسپولیس که مدت‌ها منتظر جذب آقایی بود، در پست او دچار مشکل شد. در روزهای آخر نقل و انتقالات هیچ گزینه مطمئن دیگری هم وجود نداشت و برانکو مجبور شد به بازیکنانی مثل ربیع‌خواه و آرام‌طبع اعتماد کند. برانکو البته خوش‌شانس بود که مهدی طارمی از بازی در لیگ ترکیه منصرف شد و به پرسپولیس برگشت، اگر این اتفاق نمی‌افتاد پرسپولیس قطعا در پست مهاجم هم به مشکل برمی‌خورد و مشخص نبود که سرنوشت این تیم در لیگ شانزدهم به چه شکل رقم می‌خورد!

اما امسال پرسپولیسی‌ها هوشیارتر از سال قبل عمل کرده‌اند. آنها خیلی زود با بازیکنان مورد نظر خود به توافق رسیده و قرارداد داخلی هم امضا کرده‌اند. شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا دو ستاره‌ای هستند که بلافاصله پس از پایان لیگ شانزدهم به جمع سرخ‌ها اضافه شدند. یکی دو بازیکن دیگر هم مورد نظر این باشگاه قرار دارند و البته به آنها مهلت داده شده که تا پایان هفته تصمیم خود را بگیرند و اگر این اتفاق نیفتد، پرسپولیسی‌ها اسیر بازارگرمی نخواهند شد و به سراغ گزینه‌های بعدی خواهند رفت. با این سیاست حساب‌شده، تجربه بد فصل گذشته تکرار نخواهد شد و پرسپولیس دچار بحرانی مثل بحران دفاع چپ و دفاع میانی فصل قبل نخواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید