شرایط پراسترس برای منصوریان و تیمش

کدخبر: ۱۶۸۵۴۰
تیم فوتبال استقلال درحالی باید دیدارحساس برابرالعین را برگزار کند که سرمربی آبی‌ها برای این بازی دغدغه‌های زیادی دارد و شرایط پراسترسی را تجربه خواهد کرد چرا که احتمالا سه بازیکن اصلی او برای این بازی غایب خواهند بود.
شرایط پراسترس برای منصوریان و تیمش

تیم فوتبال استقلال تهران در روزی به مصاف العین امارات می‌رود که بیشترین تعداد از بازیکنان خود را در یک دیدار آسیایی یا در اختیار ندارد و یا هنوز وضعیت آنها به درستی مشخص نشده است. 

منصوریان به طور قطع و یقین می‌داند که لااقل سه مهره تاثیرگذار خودش را حتما در اختیار ندارد. علی قربانی مهاجم آبی پوشان به واسطه اخطاری که مقابل التعاون گرفت و دو اخطاره شد، امید نوارفکن به دلیل همراهی کردن تیم فوتبال جوانان در رقابت‌های جام جهانی جوانان در کره جنوبی و جابر انصاری به دلیل مصدومیت غایبان قطعی استقلال در این بازی حساس هستند.

در روزی که آبی پوشان این سه بازیکن را به طور قطعی در اختیار ندارند، وضعیت دو بازیکن این تیم هم مبهم است. وریا غفوری و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که هنوز منصوریان مطمئن به استفاده از آنها در این بازی نیست. ملی پوشان استقلال که با آسیب دیدگی مواجه هستند، باید تا فردا صبر کنند تا وضعیت شان برای حضور در دیدار مقابل العین مشخص شود.

مشخص نیست علیرضا منصوریان در این شرایط حساس با چه دلیلی - که قطعا برای خودش قابل دفاع است - به امید نورافکن اجازه داد تیم فوتبال جوانان را در جام جهانی همراهی کند. قطعا سرمربی استقلال از شرایط تیمش آگاهی کامل داشته و با بررسی همه جوانب این تصمیم را گرفته است.

به این ترتیب باید گفت استقلال بین ۳ تا ۵ بازیکن تاثیرگذار خود را در این بازی در اختیار نخواهد داشت. این در حالی است که تیم العین تنها یک بازیکن اصلی اش را در این بازی همراه ندارد. آن هم به یک دلیل بسیار عجیب و منحصر به فرد.

ناصر الشمیرانی مهاجم عربستانی تیم العین امارات به دلیل قوانین خاص کشور عربستان و ممنوعیت حضور شهروندان این کشور به ایران، مجاز به همراهی کردن تیم العین در دیدار رفت این تیم مقابل استقلال در تهران نیست.

دیدار رفت دو تیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ روز دوشنبه اول خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید