اتحاد در اردوگاه پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۹۰۳۶
برخلاف دفعات قبل که حواشی و درگیری در پرسپولیس آنقدر ادامه داشت تا قربانی بگیرد و باشگاه را به حاشیه ببرد، این بار با هوشمندی و زمان‌شناسی علی علیپور و محسن مسلمان، قرمزها در آستانه دیدار حساس برابر لخویا آرامش را در تیم‌شان حفظ کردند و قطعا با روحیه بالاتری در بازی روز سه‌شنبه حاضر خواهند بود.
اتحاد در اردوگاه پرسپولیس

با وجود محرومیت هواداران که قطعا ضرری بزرگ برای پرسپولیس است، دیگر برانکو تحمل نقص و ضعف دیگری را نخواهد داشت و البته کار درست ستاره‌های جوان در اتمام حواشی نشان می‌دهد علیپور و مسلمان هم برای پیشبرد اهداف پرسپولیس و برانکو سفت و سخت ایستاده‌اند.

فقط چند ساعت بعد از درگیری در تمرین، این دو بازیکن در فضای مجازی آشتی‌ کردند و قول داده شد که از کریم باقری هم عذرخواهی شود. اتفاقی که دیروز افتاد و روحیه تیمی پرسپولیس را بالا برد. تمرین دیروز پرسپولیس برخلاف تمرین روز چهارشنبه جوی دوستانه و با نشاط داشت و برانکو را به روزهای آینده امیدوارتر کرد. در هر حال بازیکنان برانکو بازی‌های پرفشاری را در لیگ برتر و آسیا پشت سر گذاشته‌اند و خستگی ذهنی و جسمی، به آرامش و تمرکز آن‌ها آسیب زده است. هنر برانکو و سید جلال و ماهینی در این روزها حفظ آرامش تیمی و تمرکز بازیکنان است تا پرسپولیس فصل را با صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا به پایان برساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید