درخواست‌های عجیب فوتبالیست ها ازباشگاه ها؛ من یک تراکتور می خوام !

کدخبر: ۱۷۲۹۱۲
برخی از بازیکنان برای ملحق شدن به باشگاه های دیگر بعضا درخواست های عجیب و غریبی دارند. جالب اینکه برخی از این درخواست ها به گونه ایی است که در حد قدرت باشگاه ها نبوده و در نهایت به عدم توافق با بازیکن مورد نظر ختم خواهد شد
درخواست‌های عجیب فوتبالیست ها ازباشگاه ها؛ من یک تراکتور می خوام !

پدر مویز کین، بازیکن جوان یوونتوس، در اقدامی عجیب مدعی شده باشگاه به پسرش یک تراکتور! و یک ماشین کشاورزی بدهکار است. این یکی از عجیب‌ترین درخواست‌های بازیکنان از باشگاه‌هایشان است که بهانه‌ای شده برای بررسی همه درخواست‌های عجیب بازیکنان و مربیان که در زیر آن‌ها را می‌خوانیم.

رونالدینیو

رونالدینیو از باشگاه مکزیکی کوئرتارو درخواست یک خانه کرد که استخر، زمین فوتبال ساحلی، زمین فوتبال 7 نفره و 4 خدمتکار داشته باشد. این درخواست سران باشگاه مکزیکی را شوکه کرده بود.

ژروینیو

او با باشگاه چینی وارد مذاکره شد، اما با آن‌ها به توافق نرسید و دلیلش هم درخواست عجیبش بود. بازیکن سابق رم از تیم چینی درخواست ساحل اختصاصی، یک قصر برای کل خانواده‌اش، یک هلیکوپتر و بلیت هواپیما برای هر بار که دوست داشت به کشور خودش سفر کند، را کرده بود.

مارادونا

قبل از امضای قرارداد با الوصل دبی برای پست مدیریت او از باشگاه اماراتی درخواست یک جت اختصاصی کرده بود که هر زمان بخواهد بتواند به اسپانیا سفر کند و دخترش را ببیند.

نیمار

اکیپ مدعی شده مهاجم بارسلونا هم از بازیکنانی است که درخواست‌های عجیب داشته است. پدر او از پی‌اس‌جی خواسته پسرش بعد از پرداخت مالیات 25 میلیون یورو دستمزد داشته باشد و برای آن‌ها هتلی زنجیره‌ای به نام پسرش بسازند.

آدبایور

شانس او برای پیوستن به لیون از بین رفت چون از آن‌ها درخواست کرده بود قصری با ویوو کورسیکا، یک هلیکوپتر، سرآشپز اختصاصی و پیراهن شماره 10 الکساندر لاکازت را داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید