کاپیتان پرسپولیس؛ زودرنج و جدی !‌

کدخبر: ۱۷۵۹۴۰
درجه سختی سیدجلال حسینی در زمین فوتبال هیچ تناسبی با درجه حساسیت او بیرون از جریان مسابقه ندارد. او یک مدافع مستحکم است. یک ستاره خشن. یک دژ نفوذناپذیر دفاعی که برای تسلیم‌نشدن در مقابل بازیکنان حریف حاضر است دست به هر کاری بزند.
کاپیتان پرسپولیس؛ زودرنج و جدی !‌

وقتی همه مشغول لبخندزدن هستند، نشانه‌های جدیت حتی برای لحظه‌ای از صورت سنگی این ستاره محو نمی‌شوند. او خیال همه مربی‌های دوران فوتبال‌اش را راحت کرده که حتی اگر 10 بازیکن دیگر مسابقه را جدی نگیرند، تا آخرین ثانیه با تمام وجود برای تیم‌اش خواهد جنگید. سردی و جدیت ستاره عبوس و همیشه مصمم خط دفاعی پرسپولیس، در مقابل حساسیت و زودرنجی او در فضای بیرون از زمین قرار می‌گیرد.

کاپیتان قرمزها همان بازیکنی بود که در واکنش به شوخی‌های ساده همبازی‌های جوان‌اش در یکی از آیتم‌های برنامه نود، شبانه مصاحبه‌ای را روی خروجی یکی از خبرگزاری‌ها قرار داد و به شدت از این مهره‌ها انتقاد کرد. مدت نسبتا زیادی طول کشید تا سید، شوخی ماهینی، طارمی و بازیکنان دیگر را فراموش کند و دوباره آن‌ها را مثل گذشته تحویل بگیرد. در جریان جلسه‌های تمرینی پیش‌فصل نیز یک تیتر از قول برانکو، موجبات دلخوری سیدجلال حسینی را فراهم کرد.

ایوانکوویچ از سیدجلال به عنوان تنها بازیکنی نام برده بود که از فشار تمرین‌ها گلایه می‌کند. او به اندازه‌ای از این ادعا رنجید که سرمربی کروات تیم مجبور شد مستقیما در مورد مصاحبه و ترجمه‌های گرفته شده از آن به کاپیتان‌اش توضیح بدهد. حسینی، پیرمرد زودرنچ پرسپولیس است. سوپراستار کم‌تحمل سرخ‌ها. مردی که تاب کنایه و انتقاد را ندارد و فقط چند صدم ثانیه طول می‌کشد تا به انتقادها، واکنش نشان بدهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید