دو روی سکه مدافع پرسپولیس

کدخبر: ۱۷۸۱۹۰
پرسپولیس موفق شد در هفته دوم لیگ برتر با انجام یک بازی خوب مقابل تراکتور سازی در تبریز با نتیجه 2بر1 پیروز شود. یکی از مدافعان پرسپولیس با اشتباه خود زمینه ساز به ثمر رسیدن تک گل تراکتور سازی شد.
دو روی سکه مدافع پرسپولیس

هفته اول با گلزنی و بازی خوب و شادی و این هفته اشتباه منجر به گل حریف. شجاع خلیل‌زاده خیلی زود اولین اشتباه بزرگ‌اش را در پرسپولیس انجام داد. خلیل‌زاده سپاهان را ترک کرد و به پرسپولیس آمد تا به تیم ملی برسد و روزهای خوب خود را تکرار کند، که بتواند از روزهای پراشتباه سال گذشته در سپاهان فاصله بگیرد. اشتباه‌های او در سپاهان آن قدری زیاد و بزرگ بودند که طرفداران سپاهان تمایل او را به ترک تیم و پیوستن به پرسپولیس و بی‌انگیزه بودن را دلیل آن می‌دانستند.

بازی اول پرسپولیس هم نشانه‌ای از عزم او برای تحول بود. او هم گل زد و هم تاثیر زیادی در گل نخوردن پرسپولیس داشت. این بازی اما اگر با پیروزی پرسپولیس همراه نمی‌شد می‌توانست برای او کابوس باشد. اشتباه او در گل تراکتورسازی روشن بود، اولین اشتباه در پرسپولیس. و البته با بازگشت سیدجلال حسینی او چندان هم فرصت بازی پیدا نمی‌کند که چنین اشتباهاتی از خود نشان بدهد. شجاع، برای رسیدن به تیم ملی و بازی کردن در پرسپولیس باید مثل بازی با فولاد باشد و نه تراکتورسازی.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید