وزیر بهداشت رقم حقوق وزارتش را رسما اعلام کرد

کدخبر: ۱۷۹۸۹۱
وزیر پیشنهاد‌ی بهداشت از آنجا که مبنایش صداقت در اعلام حقوقش بود، این نامه را برای مجلس نوشته است.
وزیر بهداشت رقم حقوق وزارتش را رسما اعلام کرد

وزیر پیشنهادی بهداشت با ارسال نامه‌ای به مجلس تصریح کرد: مطلبی که درباره حقوق ۳ میلیونی خود در نطق دفاعیه خود در صحن عنوان کرده صرفاً مربوطه به وزارتخانه است و این علاوه بر حقوقی است که از هیأت‌علمی دانشگاه می‌گیرد.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهاد‌ی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی درباره میزان حقوق خود که در نطق دفاعیه در جلسه علنی مجلس مطرح کرده بود، جزئیات بیشتری بیان کرد.

در این نامه که از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قرائت شد، تصریح شده است که منظور از حقوق 3 میلیون و خرده‌ای که فقط حقوق وزارت است و این علاوه‌بر حقوقی است که از هیأت علمی دانشگاه می‌گیرم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهاد‌ی بهداشت از آنجا که مبنایش صداقت در اعلام حقوقش بود، این نامه را برای مجلس نوشته است.

به گزارش فارس، در جلسه علنی بعدازظهر امروز مجلس نامه دیگری نیز از محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهاد‌ی ارتباطات از سوی رئیس مجلس قرائت شد که در آن آمده بود مطلبی که نماینده ارومیه در مخالفت خود با این وزیر پیشنهاد‌ی مطرح کرده است پیش از دستور رهبری بوده و اساساً مربوط به وزارت ارشاد است نه وزارت ارتباطات.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید