دفاع توییتری «وزیر جوان» : نه بازجو بوده‌ام نه تفتیش‌کننده منازل

کدخبر: ۱۸۰۱۶۲
معرفی «وزیر جوان» تا اینجای کار برای حسن روحانی کم‌حاشیه نداشته است. همانقدر که عدم معرفی وزیر زن به مجلس برای او حاشیه به دنبال داشت، انتخاب روحانی برای وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات هرچند یک چهره جوان بود اما تا اینجای کار با پرسش‌ها و پاسخ‌هایی همراه بوده است. تعطیلات آخر هفته هرچند با برگزاری جلسه رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس در روز پنجشنبه همراه بود اما وزیر جوان پیشنهادی ارتباطات هم در فضای مجازی به اظهاراتی که این روزها در مورد سابقه کاری او مطرح می‌شود پاسخ داد.
دفاع توییتری «وزیر جوان» : نه بازجو بوده‌ام نه تفتیش‌کننده منازل
روزنامه اعتماد با این مقدمه نوشت : همچنان حرف و حدیث‌هایی که در مورد سابقه کاری آذری‌جهرمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات به گوش می‌رسید باعث واکنش شده است. واکنش‌هایی که ممکن است در نتیجه رای نمایندگان به صلاحیت وزرای پیشنهادی تاثیر بگذارد. با این همه بیشتر چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب مجلس تاکنون نسبت به این اظهارات واکنش نشان داده و سابقه بازجویی یا تفتیش منزل را جزو سوابق وزیر جوان پیشنهادی ارتباطات ندانسته‌اند.
 
آنگونه که روز گذشته غلامرضا تاجگردون، نماینده اصلاح‌طلب مجلس در صفحه اینستاگرام خود در این مورد نوشت: « آقای روحانی در کنار وزرای کارکشته و بعضا خسته و یکی دو تا بی‌انگیزه یک جوان به مجلس معرفی کرد که این روزها مورد حمله جدی قرار گرفته و اطلاعاتی از برخی سایت‌ها به جامعه منتقل می‌شود. بازجو، مدیرکل شنود، تفتیش‌کننده منازل، عامل حصر، عامل لغو قرارداد اپراتور دوم، مسوول شنود دفتر مطهری، عامل ممنوع‌التصویری خاتمی و ده‌ها موضوع دیگر. در این چند روز چندین بار با ایشان صحبت داشتم. به نظر من انسان توانمندی است که می‌تواند در این حوزه موفق شود.
 
از مراجع رسمی هم به شکل دوستانه سوال کردم و چیزی دریافت نکرده‌ام. به نظر من حیف است که او رای نیاورد». خود آذری‌جهرمی هم روز پنجشنبه واکنش تندی به ادامه بیان اظهارات در مورد سوابق کاری‌اش داشت. وزیر پیشنهادی ارتباطات اعلام کرد موضوع برخی تهمت‌ها را پیگیری خواهد کرد. محمدجواد آذری‌جهرمی در واکنش به برخی از تهمت‌ها در توییتر خود نوشت: «هیچگاه شغل بنده بازجویی یا مشاوره فنی آن یا تفتیش منازل نبوده است. این تهمت را پیگیری خواهم کرد.» اما توییت‌های آذری‌جهرمی به همین جا ختم نشد و او در سلسله توییت‌های دیگر نوشت: «چطور می‌شود پسری ١٦ ساله برهم زننده معامله اپراتور دوم همراه کشور باشد؟»، «قرص روانگردان بازجویی؟ احتمالا کسی که مطرح کرده خودش روانگردان مصرف می‌کند»، «نفهمیدیم اخراجی هستیم بالاخره یا ثمن معامله؟ دروغ‌های شاخدار تمامی ندارد»، «مشخصا حضور بنده در این سمت پیشنهادی نان خیلی‌ها را آجر می‌کند. به خدا پناه می‌برم از شر این دشمنی‌ها».
 
در همین حال وزارت اطلاعات هم واکنش نشان داد. دستیار ویژه وزیر اطلاعات تاکید کرد: آنچه در رسانه‌های معاند و ضد انقلاب درباره مهندس آذری‌جهرمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح می‌شود، کذب محض است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، این مقام مسوول وزارت اطلاعات گفت: مهندس آذری‌جهرمی از مدیران خوشنام، پاکدست و قانونمدار وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است. دستیار ویژه وزیر اطلاعات گفت: اقدامات رسانه‌های معاند و فرصت‌طلب با هدف تخریب نیروهای خدوم جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید