نوستالژی فوتبال

ایتالیا،کابوس همیشگی تیم ملی فوتبال آلمان

کدخبر: ۱۸۰۶۲۹
تیم ملی فوتبال آلمان در دیدارهای رسمی هیچ گاه موفق نشده ایتالیا را شکست دهد و بازی های این دو تیم یا به سود ایتالیا تمام شده و یا نتیجه مساوی بوده است.
ایتالیا،کابوس همیشگی تیم ملی فوتبال آلمان

ایتالیا توانست با شکست آلمان قهرمان جام جهانی ۱۹۸۲ شود.دو تیم ایتالیا و آلمان در فینال جام جهانی ۱۹۸۲ برابر هم به میدان رفتند و بازهم برتری از آن آتزوری بود.

نیمه اول بازی بدون گل تمام شد ولی در نیمه دوم، ابتدا پائولو روسی برای ایتالیا گلزنی کرد. در ادامه تاردلی و آلتوبلی گلزنان دیگر ایتالیا بودند و در دقیقه ۸۳ پل برایتنر یکی از گل‌ها را پاسخ داد تا این دیدار با برتری ۳ بر یک ایتالیا و قهرمانی این تیم تمام شود.

تیم ایتالیا معروف به آتزوری 35 سال قبل  موفقیت بزرگی در سطح بین‌المللی کسب کرد.

لاجوردی‌پوشان با در اختیار داشتن بزرگانی همچون دینو زوف، جوزپه برگومی، کابرینی، کولو واتی، جنتیله، شیرا، اوریالی، تاردلی، کونتی، گراتزیانی و پائولو روسی  و مربیگری انزو بیرزوت، مقابل آلمان معروف به مانشافت 3 بر یک برنده شد.

تیم ملی فوتبال ایتالیا

در تیم آن هنگام آلمان بازیکنانی همچون کارل هاینس رومنیگه، پائول برایتنر، هارولد تونی شوماخر، هانس پتر‌بریگل، کلاوس فیشر،برادران فورستر، مانفرد کالتس،‌ولفگانگ درملر و لیت بارسکی بازی کرده و توسط یوپ دروال هدایت شدند.

در این مسابقه روسی 57، تاردلی 69 و آلتوبلی‌ 81 برای ایتالیا و برایتنر 83 برای بایرن توپ زدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید