جباری در بازی بعدی استقلال هم غایب است؟

کدخبر: ۱۸۲۶۲۶
بازی نکردن مجتبی جباری در بازی مقابل گل گهر سیرجان به شایعه‌ای که بعد از پیوستن او به استقلال در رسانه‌ها مطرح شد دامن زده است.
جباری در بازی بعدی استقلال هم غایب است؟

 گفته می‌شد به دلیل احتمال بالای مصدومیت مجتبی جباری در طول فصل، قرار است او فقط در بازی‌هایی که در تهران برگزار می‌‎شود استقلال را همراهی کند و به همین دلیل است که او مقابل گل‌گهر هم به میدان نرفته است. البته او در بازی اول استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان هم غیاب بود و در آن مقطع او آمادگی لازم را برای بازی کردن نداشت اما به هر حال واقعیت این است که استقلال در فصل جدید دو بازی خارج از تهران برگزار کرده که در هر دو جباری غایب بوده است و این کمی شائبه‌برانگیز اما هنوز برای اثبات یا تایید این شایعه که او فقط در تهران برای استقلال بازی می‌کند زود است.

استقلال جمعه شب در شهر جم میهمان پارس جم جنوبی است. اگر در این بازی مجتبی جباری در ترکیب استقلال به میدان برود به معنای بی‌اساس بودن شایعات درباره اوست اما اگر منصوریان در این بازی حساس هم از او استفاده نکند دیگر شکی باقی نخواهد ماند که شایعات درباره جباری دست است و قرار نیست او در خارج از تهران برای استقلال بازی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید