ناکامی عجیب مدیر استقلال

کدخبر: ۱۸۲۹۵۷
باشگاه های فوتبال ایران بخصوص پرسپولیس و استقلال این روزها بیش از هر زمان دیگری درگیر مسائل اقتصادی و کمبود منابع مالی هستند.
ناکامی عجیب مدیر استقلال

بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم روز دوشنبه 30 درصد از مطالبات خود را دریافت کردند. رضا افتخاری مدیرعامل استقلال درباره تاخیر در پرداختی بازیکنان، گفت: دلیل تاخیر در این موضوع هم افتتاح حساب بانکی جدید باشگاه بود که تشریفات اداری آن انجام شد و با حل این مساله، مطالبات بازیکنان و کادر پرداخت گردید.

مدیرعامل استقلال بعد از عقد قرارداد با حامی مالی جدید، مبلغی از قسط اول بازیکنان را فراهم کرد؛ اما به دلیل مشکلات بانکی، این مبلغ با تاخیر به حساب بازیکنان واریز شد و بازیکنان استقلال با شرایطی به مصاف گل گهر سیرجان رفتند که شایعاتی پیرامون اعتصاب حوالی این تیم شنیده می شد که با حضور افتخاری در محل تمرین، این شایعات به پایان رسید.

ورزش سه در ادامه می نویسد: این مشکل بانکی در شرایطی برای استقلالی ها دردسر ساز شد که عباس ملکی عضو بانکی و اقتصادی هیات مدیره باشگاه استقلال، از مدیران با تجربه و قدیمی بانکی کشور محسوب می شود؛ اما با این وجود حضور او نیز کمکی به استقلال نکرد. یک مشکل بانکی ساده 3 هفته اردوی استقلال را تحت تاثیر خود قرار داد و حتی حضور عضو اقتصادی و بانکی هیات مدیره استقلال نیز کمکی به حل این مشکل نکرد تا آبی ها روزهای سختی را پشت سر بگذارنند و در شرایط دشواری برابر گل گهر سیرجان به میدان بروند. این در حالی است که انتظار میرفت با حضور ملکی و تجربه او در بانکداری، استقلالیها چندین روز معطل خروج پول از حساب نمانند که این گونه نشد.

انتظار می رفت با معرفی هیات مدیره جدید، مشکلات استقلال کاهش یابد؛ اما با گذشت کمتر از 3 ماه از شروع به کار هیات مدیره جدید استقلال، نه تنها عضو اقتصادی باشگاه گره ای از مشکلات آبی ها باز نکرده بلکه عدم هماهنگی اعضایی مانند حسن زمانی با مدیرعامل و سخنگوی باشگاه برای این تیم دردسر ساز شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید