افزایش‌تقاضا برای تسلیحات‌نظامی‌ روسیه درجهان

کدخبر: ۱۸۴۵۵۶
آسیا ،آفریقا و آمریکای لاتین بازارهای روبه رشد تسلیحات نظامی روسیه هستند.

به گزارش ایسنا از ریانووستی، ایگور سواستیانوف، معاون روس آبارون اکسپورت امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: روسیه از سال ۲۰۰۱ میلادی تا کنون بیش از ۲۵ میلیارد دلار تسلیحات نظامی تولیدی خود را در جهان به فروش رسانده است.

وی افزود: روسیه در حال گسترش بازار تسلیحاتی خود درمناطق مختلف جهان است و با توجه به ویژگی‌های محصولات ما از جمله "مقرون به صرفه بودن"، توانایی عمل در شرایط طبیعی و آب و هوایی سخت ، مشتریان ما ترجیح می دهند تا از تولیدات روسی در مقایسه با مدل‌های خارجی استفاده کنند.

این مقام روس ادامه داد: در حال حاضر میزان ثبت سفارش‌های خارجی تسلیحات نظامی به رقم ۴۵ میلیارد دلار رسیده است که به لطف تصویب اصلاحات قانون جدید فدرال در سال ۲۰۱۷ میلادی ،این رقم در حال افزایش است.

سواستیانوف تصریح کرد: با مجوزهای جدید دولت و اصلاح قانون از این پس روس آبارون اکسپورت می تواند سلاح‌های سازمانی ،شهری ، دفاعی، ورزشی و … خود را نیز صادر نماید .

به گفته وی همکاری ما با کشورهایی آغاز شده که قبلا به دلایل مختلف فرصت خرید سلاح‌های غیر نظامی روسی را نداشتند اما هم‌اکنون در حال مذاکره با آنان هستییم .

معاون روس آبارون اکسپورت خاطرنشان کرد،اسلحه های کوچک، تسلیحات زرهی، وسایل نقلیه رزمی، سیستم های توپخانه ، سیستم های موشک ضد تانک و مهمات بیشترین تقاضا را در میان مشتریان ما دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید