جوانی که به اتهام ۸ فقره تجاوز بازداشت شد

کدخبر: ۱۸۷۷۸۶
روزنامه ایران با جوانی که به اتهام ۸ فقره تجاوز به زنان پس از ربودن آنها اعتراف کرده مصاحبه ای انجام داده است. این کار را کردم تا اعدام شوم!

بخشی از این مصاحبه را می خوانید:

 

چه شد که تصمیم گرفتی زنان ودختران را بدزدی؟

درجریان خواندن ماجرای خفاش شب و افراد متجاوز متوجه شدم که آنها محکوم به اعدام شده‌اند. من که از زندگی خسته شده بودم تصمیم گرفتم زنان ودختران را بدزدم و…

 

اما می‌دانی تجاوز تنها جرمی نیست که مجازات اعدام دارد؟

شهامت قتل را نداشتم. می‌دانستم که با کشتن یک نفر هم محکوم به اعدام می‌شدم. اما در خودم نمی‌دیدم که یک انسان را به قتل برسانم. من گلوی یکی از قربانیانم را بشدت فشار دادم ولی او را هم نمی‌خواستم بکشم. فقط چون مقاومت کرد چنین حرکتی کردم. ولی به محض اینکه دیدم حالش دارد بد می‌شود سریع دستم را رها کردم.

 

حالا چرا اعدام شوی؟ چرا نمی‌خواستی زندگی کنی؟

از زندگی خسته شده بودم و دوست نداشتم به زندگی‌ام ادامه بدهم.

 

نقشه هایت را در چه محدوده‌هایی اجرا می‌کردی؟

بیشتردر شمال و شمال شرق تهران.

 

چه ساعت‌هایی؟

اغلب شب‌ها بود. اما گاهی اوقات ظهرها هم دختران و زنان جوان را به‌عنوان مسافر سوار می‌کردم و پس از انتقال‌شان به محلی خلوت، با تهدید چاقو و پیچ گوشتی خودم را به صندلی عقب می‌رساندم و نقشه‌ام را اجرا می‌کردم. بعد همانجا قربانیان را پیاده می‌کردم و فرارمی کردم.

 

فکرنمی کردی که دستگیر شوی؟

نه، چطوری امکان داشت دستگیر شوم؟ وقتی ماشین‌ها سرقتی بودند و کسی ردی از من نداشت. من حتی به خود قربانیان هم می‌گفتم چهره‌ام را بخوبی نگاه کنند چرا که مطمئن بودم نمی‌توانستند ردی از من به‌دست بیاورند. حتی یکی از قربانیان که دختر جوانی بود به محض اینکه از ماشین پیاده شد شروع به گرفتن عکس با گوشی‌اش کرد آن موقع شیشه ماشین را پایین دادم و گفتم شماره را با دقت یادداشت کن؛ ماشین سرقتی است و دستت به هیچ جایی نمی‌رسد بعد هم گاز دادم و رفتم.

 

اعتیاد داری؟

بله، ۶ ماهی هست که مواد مصرف می‌کنم.

 

سابقه داری؟

چهار سابقه کیفری درباره دعوا، سرقت، دزدی موتور و کیف قاپی دارم. دفعه اول در یک نزاع دسته جمعی بازداشت شدم و به زندان افتادم. دومین بار ماشین سرقتی زیر پایم بود که بازداشت شدم و از همان موقع شگرد باز کردن در خودروها را یاد گرفتم.

 

چه خودروهایی را می‌توانی سرقت کنی؟

تخصص من پراید، پژو ۲۰۶ ومزدا ۳ است. با یک پیچ گوشتی خیلی راحت می‌توانم در ماشین‌ها را باز و آنها را سرقت کنم. من راننده قهاری هستم از بچگی پشت فرمان نشستم و خیلی خوب رانندگی می‌کنم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید