یک اپلیکیشن در ایران فیلتر شد

کدخبر: ۱۸۸۲۰۲
به گزارش جمعی از کاربران در شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن Swarm از ساعاتی پیش در ایران فیلتر و دسترسی بدون ابزار تغییر دهنده آی پی به آن غیر ممکن شده است.
یک اپلیکیشن در ایران فیلتر شد

سوارم که توسط کمپانی مشهور فوراسکوئر توسعه داده شده یک شبکه اجتماعی مکان نمایی است که کاربران در آن می توانند موقعیت جغرافیایی خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک گذاشته و تجربیات خود از بازدید نقاط مختلف را به گوش دیگر اعضا برسانند.

بنابر آخرین آمار منتشر شده، در حال حاضر بیش از 60 میلیون کاربر از سراسر دنیا دارای حساب کاربری در فوراسکوئر هستند که در میان آن ها کاربران ایرانی هم مشاهده می شوند.

در حال حاضر بیش از 60 میلیون کاربر از سراسر دنیا دارای حساب کاربری در فوراسکوئر هستند

یکی از قابلیت های محبوب سوارم که کاربران ایرانی زیادی از آن استفاده می کردند، امکان Check-in کردن مکان های مختلف بود. کاربران با این کار می توانستند رسیدن خود به یک نقطه خاص را به اطلاع دوستان خود برسانند و البته از حضور افراد دیگر در آن محدوده مطلع شوند.

اما به نظر می رسد که حالا با فیلترینگ سوارم، انجام این کار به سادگی گذشته نخواهد بود چرا که در حال حاضر نمی توان بدون استفاده از ابزار تغییر دهنده آی پی در اپلیکیشن ثبت نام و فعالیت کرد.

ضمنا به غیر از سوارم، از ساعاتی پیش دسترسی به اپلیکیشن Foursquare City Guide هم بدون ابزار تغییر دهنده آی پی غیر ممکن شده که همین موضوع احتمال فیلترینگ کلیه سرویس های فوراسکوئر در ایران را تقویت می کند.

اما با تمام این اوصاف، هنوز هیچ کدام از مقامات نسبت به فیلترینگ سوارم واکنشی نشان نداده اند. به محض انتشار جزئیات بیشتر آن ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید