رئیس جمهوری آمریکا:

داعش هزینه سنگینی برای حمله به آمریکا خواهد پرداخت

کدخبر: ۱۸۸۹۱۰
رئیس جمهوری آمریکا با این ادعا که ارتش کشورش در دو روز گذشته حملات به داعش را تشدید کرده، این گروه تروریستی را به پرداخت هزینه ای سنگینی به خاطر حمله به ایالات متحده تهدید کرد.
داعش هزینه سنگینی برای حمله به آمریکا خواهد پرداخت

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود با یادآوری اینکه داعش مسئولیت حمله تروریستی در منهتن را به عهده گرفته، مدعی شد که ارتش ایالات متحده به همین دلیل در دو روز گذشته حملاتش به داعش را تشدید کرده است.

ترامپ تهدید کرد که داعش به خاطر هر حمله به آمریکا هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در این پیام نوشت: داعش مدعی شد که حیوان منحطی که مردم فوق العاده (منطقه) وست ساید را کشت و به شدت زخمی کرد، سرباز آن ها بود.

وی افزود: به همین خاطر، ارتش در دو روز گذشته حملاتش به داعش را 'خیلی شدیدتر' کرده است. آن ها به خاطر هر حمله به ما هزینه سنگینی خواهند پرداخت.

گروه تروریستی داعش روز پنجشنبه مسئولیت حمله تروریستی سه شنبه شب منهتن را به عهده گرفت.

در این حمله یک مرد ازبکستانی به نام «سیف الله سایپف» با وانت تعدادی دوچرخه سوار و عابر پیاده را در منهتن نیویورک زیر گرفته و سبب کشته شدن 8 نفر و زخمی شدن 12 تن دیگر شد.

سایپف در سال 2010 از طریق برنده شدن در بخت آزمایی اقامت در آمریکا به طور قانونی وارد این کشور شده بود.

مقام های آمریکایی این واقعه را یک حمله تروریستی تلقی کردند. یادداشتی که از خودرو سایپف پیدا شده، مشخص می کند که وی با گروه تروریستی تکفیری داعش بیعت کرده بود.

در پی این حادثه ترامپ خواستار اعدام سایپف شده و دستور نظارت شدید بر ورود مسافران به این کشور را صادر کرد و همچنین وعده داد که برنامه بخت آزمایی کارت سبز اقامت در آمریکا را لغو می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید