بزودی بزرگترین قرارداد البسه تاریخ فوتبال منعقد خواهد شد

کدخبر: ۱۹۱۹۲۹
باشگاه های فوتبال با عقد قرارداد با شرکت های بزرگ تامین البسه،سود های هنگفتی دریافت می کنند. یک باشکاه فوتبال انگلیسی در آستانه ثبت یک قرارداد نجومی در این رابطه است.
بزودی بزرگترین قرارداد البسه تاریخ فوتبال منعقد خواهد شد

منچسترسیتی در آستانه قرارداد با شرکت تولید البسه پوما است. قرار است پوما سالانه 50 میلیون پوند به سیتی بپردازد و به این ترتیب، این بزرگترین قرارداد تاریخ باشگاه خواهد بود.

مذاکرات بین سیتی و پوما در حال به پایان رسیدن است. در حال حاضر پیراهن سیتی را نایکی تولید می‌کند و سالانه 20 میلیون پوند هم به آنها می‌دهد اما قرارداد آنها با نایکی در پایان فصل منقضی می‌شود و این باشگاه به دنبال قراردادهای بهتری بوده است.

مبلغ قرارداد آنها نزدیک به مبلغی است که نایکی به چلسی می‌پردازد. به این ترتیب سیتی به منچستریونایتد نزدیک خواهد شد. آنها در سومین فصل قراردادشان با آدیداس هستند و سالانه 75 میلیون پوند از این شرکت می‌گیرند.

پوما ظاهرا به آرسنال 30 میلیون پوند می‌پردازد، یعنی همان مبلغی که تاتنهام با نایکی بر سرش به توافق رسیده است.

فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی تلاش بسیاری کرده که این باشگاه اسپانسرهای زیادی داشته باشد. آنها نخستین تیم لیگ برتر بوده‌اند که روی آستین پیراهنشان تبلیغ زده‌اند. این باشگاه توانسته سال گذشته به  4/473 میلیون پوند درآمد برسد.

گفته می‌شود سبک بازی سیتی با پپ گواردیولا به نحوی است که علاقه‌مندان به این تیم را در دنیا افزایش خواهد داد و به این ترتیب، قراردادهایشان درآمد بیشتری برایشان به همراه خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید