استقبال ستاره فوتبال از ملحق شدن به بارسلونا

کدخبر: ۱۹۳۱۶۳
ستاره برزیلی لیورپول احتمال جدایی از این باشگاه را در ژانویه رد نکرده است و به این ترتیب یک گام دیگر به حضور در بارسلونا نزدیک تر شد.
استقبال ستاره فوتبال از ملحق شدن به بارسلونا

فلیپه کوتینیو ستاره برزیلی لیورپول در مصاحبه اخیرش، بار دیگر به شایعات درباره انتقالش به بارسلونا دامن زده است. این بازیکن ۲۵ ساله در تابستان هم مورد توجه بارسلونا قرار داشت ولی در نهایت با مقاومت لیورپولی ها، انتقال وی به نیوکمپ محقق نشد. حالا در شرایطی که دوباره بحث انتقال وی به بارسلونا در ژانویه مطرح شده، کوتینیو هیچ چیزی را رد نکرده است. او در مصاحبه اخیرش بعد از پیروزی پر گل مقابل اسپارتاک مسکو چنین گفته است:

اکنون در لیورپول هستم و هر زمان فرصت بازی پیدا کنم، به خاطر احترام به پیراهن و هواداران لیورپول، تمام تلاشم را انجام می دهم. نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، آنچه قرار است در ژانویه رقم بخورد، در ژانویه متوجه می شویم، نمی دانم آیا پیشنهادی در کار باشد یا خیر. تابستان گذشته پیشنهادی وجود داشت، اما من در لیورپول ماندنی شدم و با انگیزه و اشتیاق فوتبالم را در اینجا ادامه دادم. درست است که اتفاقات زیادی در تابستان رقم خورد ولی هدفم همیشه این بوده که بازی کنم و با تمام توان به تیمم خدمت کنم.

خوشحالم که توانستم برای لیورپول هتریک کنم، شب فوق العاده ای بود، هم به خاطر نتیجه کسب شده و هم به خاطر ان که بازوبند باشگاه بزرگی مثل لیورپول را بر بازو داشتم. این مهمترین هتریک دوران حرفه ایم بود. در برزیل یک هتریک داشتم ولی این هتریک در لیگ قهرمانان مهمتر از آن هتریک بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید