ضعف پرسپولیس بدون سیدجلال

کدخبر: ۱۹۴۰۰۸
پرسپولیس باز هم بدون جلال حسینی، نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. بازی با استقلال خوزستان، آخرین بازی بود که جلال حسینی در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت و اتفاقا، پرسپولیس در همان هفته هم گل خورد. پرسپولیسی‌ها در ۱۰ هفته اول لیگ برتر، فقط یک بازی سیدجلال را در اختیار داشتند و نسبت به فصل پیش هم آمار دفاعی‌شان افت محسوسی کرد.
ضعف پرسپولیس بدون سیدجلال

با بازگشت سیدجلال، آمار دفاعی خوب پرسپولیس هم برگشت. از بازی با نفت تهران در جام حذفی، پرسپولیس و سیدجلال در کنار هم آمار فوق العاده‌ای ثبت کردند و در ۷ بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی، هیچ گلی نخوردند. برانکو امروز مقابل بادران لیگ یکی، تصمیم گرفت به بهترین مدافع تیمش استراحت دهد و پرسپولیس، بدون سیدجلال باز هم گل خورد.

پرسپولیس در حضور سیدجلال، همچنان رکورد ۷۲۰ دقیقه گل نخوردن را در اختیار دارد اما بدون او، آخرین بار ۱۶ شهریور و در هفته پنجم لیگ برتر توانست بدون گل خورده بازی را تمام کند! آمار گل نخوردن پرسپولیسی‌ها، ارتباط پررنگی با حضور سیدجلال در زمین دارد و درخشش خلیل‌زاده یا انصاری، بدون حضور کاپیتان در ۴ بازی آخر لیگ و حذفی نتوانسته کلین شیتی برای پرسپولیس داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید