درگیری فیزیکی پیکه بخاطر شکیرا

کدخبر: ۱۹۶۰۷۶
جرارد پیکه مدافع بارسلونا و همسرش شکیرا برای تعطیلات سال نوی میلادی به همراه دو فرزندشان، میلان و ساشا به نیویورک سفر کرده‌اند و چند روز پیش به تماشای یکی از مسابقات حساس لیگ NBA بین دوتیم نیویورک نیکس و فیلادلفیا رفتند. حالا خبر دیگری در مورد سفر آنها به آمریکا در وبسایت‌های خبری قرار گرفته است. ماجرا از این قرار است که جرارد پیکه با درگیری با یک خبرنگار به دلیل سئوال از همسرش بار دیگر خبرساز شده است.
درگیری فیزیکی پیکه بخاطر شکیرا

پیکه و شکیرا همیشه در کانون توجه خبرنگاران و عکاسان هستند ولی به ویژه زمانی که آنها مشغول سپری کردن تعطیلات هستند، این مورد توجه بودن، حسابی پیکه را آزار می‌دهد و این همان اتفاقی است که در نیویورک برای‌شان دردسرساز شد.

زمانی که پیکه و شکیرا با دوپسرشان برای گشت‌و‌گذار به خیابان‌های نیویورک رفته بودند، پیکه متوجه شد که یک خبرنگار در حال صحبت با شکیرا است. پیکه ابتدا دست همسرش را گرفت و از آن منطقه دور شد. وقتی آنها حرکت کردند پیکه متوجه شد خبرنگار مورد نظر با اتومبیلش در حال تعقیب آنهاست. همین باعث شد تا او حسابی عصبانی شده و با متوقف کردن اتومبیل او در وسط خیابانی درنیویورک، با او درگیرشود. طبق گزارش منتشره در وب‌سایت TN8 پیکه مشت محکمی به اتومبیل این پاپاراتزی کوبید و این نشان از شدت خشم او داشت. چراکه تا پیش از این سابقه نداشت که او رو به برخورد فیزیکی بیاورد.

این در حالی است که هم پیکه و هم شکیرا، چهره‌های سرشناسی در دنیای فوتبال و موسیقی هستند و هرجا که می‌روند، حسابی مورد توجه هستند. در ماه‌های اخیر شایعاتی در مورد وجود بحران در زندگی شخصی‌شان نقل محافل شده بود و چند روز پیش هم آنها نارضایتی و ناراحتی‌شان را از حضور عکاسان و خبرنگاران مقابل در منزل‌شان در بارسلونا ابراز کرده بودند. در آن زمان شکیرا و پیکه با گوشی‌های موبایل‌شان از این خبرنگاران فیلمبرداری کرده و بعد از آن که دیدند که هیچ‌کدام از این خبرنگاران از جای‌شان تکان نمی‌خورند، حتی به پلیس زنگ زدند و همین باعث شد تا دو مأمور پلیس مقابل در خانه آنها مستقر شدند تا به حفظ حریم خصوصی آنها کمک کنند.

در کنار تمام این اتفاقات، شکیرا هم دچار بیماری شد و مشکلاتی که برای تارهای صوتی‌‌اش پیش آمده، باعث شد تا او مجبور شود تا تور کنسرت «ال دورادو» را به ژوئن سال آینده موکول کند.

البته این اولین باری نیست که پیکه به چنین مشکلاتی برمی‌خورد. سال گذشته و اندکی قبل از آغاز تعطیلات سال نوی میلادی بود که جرارد پیکه با یک خبرنگار درگیر شده بود. او همراه با شکیرا و دو فرزندش و برادر شکیرا در فرودگاه بارسلونا ضمن درگیری با یک خبرنگار، بازوی او را گرفت و دوربینش را از او گرفت تا خبرساز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید