آخرین فرصت گل‌محمدی برای حفظ نیمکت تراکتورسازی

کدخبر: ۱۹۷۴۰۳
تیم فوتبال تراکتورسازی ممکن است در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر و بعد از بازی با نفت تهران دچار تغییر و یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تبریزی‌ها برکنار شود.

مدیران باشگاه تراکتورسازی تبریز از نتایج این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر بخصوص نتیجه بازی با پرسپولیس رضایت ندارند. بعد از این بازی و بیانیه باشگاه و مصاحبه تند یحیی گل‌محمدی، روابط مدیرعامل و سرمربی تیم به سردی گرایید. 

حذف تراکتورسازی از رقابت های جام حذفی و نارضایتی و اقدامات پشت پرده چند بازیکن بانفوذ تیم نیز مزید بر علت شد تا آجرلو به فکر تغییر در کادر فنی تیمش باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز قصد داشت پس از بازی با استقلال تهران تصمیم به برکناری یحیی گل محمدی بگیرد اما تساوی مقابل این تیم و همچنین عدم انتخاب جانشین مناسب برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی باعث شد تا آجرلو یک بازی دیگر هم به گل محمدی مهلت بدهد.

از تیم تراکتورسازی خبر می رسد بازی این تیم با نفت تهران آخرین مهلت برای یحیی گل‌محمدی است و در صورتی که تراکتورسازی در این مسابقه به پیروزی نرسد، این تیم بدون گل محمدی به تبریز بر می گردد.

گفته می شود جواد نکونام جدی ترین گزینه مصطفی آجرلو برای جانشینی گل محمدی است. نکونام که ابتدای فصل هم گزینه سرمربیگری تراکتورسازی بود، مجددا در تمرینات تیم خونه به خونه غیبت کرده و این مسئله ناراحتی و نگرانی قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه را در پی داشته است. حسن زاده در گفتگویی حتی اعلام کرده است نکونام از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد. 

در کنار نکونام از رسول خطیبی و مصطفی دنیزلی نیز به عنوان گزینه های جانشینی گل محمدی یاد می شود اما هنوز هیچ یک از این نام ها قطعیت پیدا نکرده است تا همه چیز به نتیجه بازی تراکتورسازی مقابل نفت تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر مربوط شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید