نویسنده کتاب افشاگر "آتش و خشم": ترامپ با زنی در کاخ سفید رابطه دارد

کدخبر: ۱۹۸۵۳۰
نویسنده کتاب افشاگر جنجالی علیه دونالد ترامپ، مدعی شد که ترامپ در حال حاضر با یک زن در کاخ سفید "رابطه نامشروع" دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایکل وولف، نویسنده کتاب جنجالی "آتش و خشم" که محتوی افشاگری‌هایی علیه دولت دونالد ترامپ است  در یک مصاحبه گفت که ترامپ در حال حاضر با زنی به غیر از همسر خود رابطه دارد.

وولف که از جانب ترامپ به "شیادی" متهم شده در مصاحبه‌ای با شبکه اچ.بی.او در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ در حال حاضر با کسی رابطه دارد پاسخ مثبت داد اما از فاش کردن نام این زن اسرارآمیز امتناع کرد.

وولف برای پاسخ به این سوال مجری برنامه را به کتابش ارجاع داده و گفت: برای اینکه بفهمید او چه کسی است باید بتوانید مطلب را مابین خطوط کتاب بفهمید. همین حالا که من به شما این حرف را زدم وقتی به پارگراف مورد نظر برسید به یک باره خواهید گفت "خودشه!"

ترامپ هنوز در مورد این اتهام زنی وولف اظهار نظر نکرده اما بارها وولف را به شیادی متهم کرده و کتاب او را نیز مملو از "خیالپردازی و اطلاعات گمراه کننده و غلط" خوانده است.

وولف در ادامه مصاحبه با مجری اچ.بی.او زمانی که او تلاش داشت اطلاعات بیشتری دریافت کند، گفت، یک سری "درهای پشتی" هستند که به ترامپ اجازه می‌دهند در کاخ سفید رابطه نامشروع داشته باشد بدون آن که هیچ کس متوجه شود.

مجری برنامه در واکنش به این اظهار نظر شوخی کرده و گفت: در کاخ سفید درهای پشتی وجود دارد؟ پس شاید ترامپ وارد رابطه همجنس بازی شده و این به اصطلاح زنی که با ترامپ رابطه دارد کسی بجز شون اسپایسر، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید نیست!

به دنبال این اظهارات جنجالی وولف، کاربران در توئیتر موجی از گمانه زنی‌ها را به راه انداختند.

بسیاری شروع به حدس زدن درباره این زن کرده و گفتند که این زن اسرارآمیز میتواند، نیکی هیلی، فرستاده آمریکا به سازمان ملل یا هوپ هیکس، مدیر ارتباطات کاخ سفید و حتی کلیان کانوی باشد.

هوپ هیکس، مدیر ارتباطات کاخ سفید

یک کاربر با انتشار این صفحه از کتاب "آتش و خشم" ادعا کرد: من فکر کنم پاراگراف مورد نظر را یافته‌ام. آیا پاراگراف آخر این صفحه اشاره به رابطه ترامپ با هیکس ندارد؟

گروهی نیز در این میان شروع به ابراز حمایت‌هایشان از ملانیا ترامپ، بانوی اول  آمریکا کردند.

با این حال در مجموع بیشتر کاربران بیشتر از آنکه نگران رابطه نامشروع ترامپ باشند نگران احتمال تعطیلی دولت آمریکا در اولین سالگرد ریاست جمهوری ترامپ بودند.

برخی نیز وولف را متهم کردند که با این دست کارها صرفا میخواهد کتابش را پرفروشتر کند.

چندی پیش نیز گزارشی منتشر شده بود مبنی بر این که ترامپ در سال 2006 با یک ستاره فیلمهای غیراخلاقی ارتباط داشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید